ბიზნესი და ეკონომიკა
"საქართველოს ბანკი" კვების ინდუსტრიის წარმომადგენლებისთვის Ads მენეჯერზე შეხვედრას გამართავს

1721996447

ღონისძიებას საქართველოს ბანკის ციფრული საბანკო ეკოსისტემების სამსახურის ხელმძღვანელი, გიორგი კინწურაშვილი გაუძღვება და იგი შემდეგ საკითხებზე ისაუბრებს:Ads მენეჯერის შესაძლებლობები;როგორ შექმნათ ფასდაკლების, ქეშბექის ან, თუნდაც, PLUS ქულის შეთავაზება;რომელია თქვენი ბიზნესისთვის ყველაზე რელევანტური სეგმენტი.გარდა ამისა, შეხვედრის დამსწრეებს შესაძლებლობა ექნებათ, შეთავაზება ადგილზევე შექმნან.ინფორმაციისთვის, Ads მენეჯერი რეგიონში უნიკალური ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს, საკუთარი შეთავაზება განათავსოს ისეთ არხებში, რომლებსაც 1 500 000-ზე მეტი აქტიური მომხმარებელი ყოველდღიურად იყენებს. ესენია საქართველოს ბანკის მობილბანკი, sCoolApp და Offers.bog.ge.პლატფორმის მეშვეობით შესაძლებელია ქეშბექის, ფასდაკლების ან ქულების შეთავაზებების შექმნა საქართველოს ბანკის მომხმარებლებისთვის, ასევე ანალიტიკურ მონაცემებზე დაკვირვება და ბიზნესის პროგრესის შეფასება. პლატფორმა მომხმარებელს შეთავაზების მიზნის, ტიპის, პირობებისა და შეზღუდვების არჩევის, ასევე გაშვებიდან - რეპორტინგამდე სრული პროცესის ციფრულად მართვის შესაძლებლობას აძლევს.შეხვედრა თბილისში, ილია ჭავჭავაძის 29 ნომერში, SOLO ლაუნჯში, გაიმართება.ღონისძიებაზე რეგისტრაციისთვის ეწვიეთ საქართველოს ბანკის ვებგვერდს.

თიბისის მობაილბანკს ახალი ფუნქციონალი დაემატა

1721987038

თუ ნაკრების გამომწერი ხარ, დღეიდან შეგიძლია ახალი ბარათი უფასოდ დაიმატო.  მაგალითად, თუ გაქვს მხოლოდ ვიზა, შეგიძლია შეუკვეთო მასტერქარდი ან პირიქით. შესაძლებელია როგორც ფიზიკური ისე ციფრული ბარათის შეკვეთა.მობაილბანკიდან ბარათის შეკვეთა ძალიან მარტივია, შემდეგ კი მომხმარებელი უთითებს სასურველ მისამართს, სადაც უნდა რომ ბარათი მიიღოს.ციფრული ბარათის შეკვეთის შემთხვევაში ბარათის გააქტიურება ხდება მომენტალურად.

Georgia Global Utilities-მა 300 მილიონი აშშ დოლარის მოცულობის მწვანე ობლიგაციები გამოუშვა

1721984728

GGU პირველი კომპანიაა, რომელმაც საერთაშორისო კაპიტალის ბაზარზე 2024 წლის მაისსა და ივნისში შენელებული აქტივობის შემდეგ, კვლავ გახსნა ქართული კომპანიებისთვის საერთაშორისო კაპიტალის ბაზრები. ხუთწლიანი მწვანე ობლიგაციების სარგებელი 8.875%-ით განისაზღვრა, გამოშვებისა და განთავსების ფასი კი ნომინალური ღირებულების 100%-ით. უცხოელი და ქართველი ინვესტორების  დაინტერესებამ  დაახლოებით 60%-ით გადააჭარბა  ემისიის მოცულობას.აღნიშნული ტრანზაქციის განთავსების წამყვანი მენეჯერი J.P. Morgan-ია. თანამმართველი საინვესტიციო ბანკები თიბისი კაპიტალი და გალტ & თაგარტი არიან. გარიგებაში J.P. Morgan-ისა და GGU-ს იურიდიულ მრჩეველებს Latham & Watkins, Baker & McKenzie LLP-ი, BLC Law Office და Dentons წარმოადგენდნენ, ხოლო აუდიტორს - EY.ობლიგაციის თანხა სრულად გადანაწილდება კომპანიის სტრატეგიულ მწვანე პროექტებზე, მიღებული სახსრები კი ახალი მწვანე კაპიტალური ინვესტიციების დაფინანსებასა და არსებული ვალდებულებების გადაფარვას მოხმარდება. GGU-ს მწვანე დაფინანსების ჩარჩო დებულება დაამტკიცა ESG კვლევისა და ანალიტიკის წამყვანმა კომპანიამ DNV-მ.“მოხარული ვარ, გაცნობოთ რიგით მეორე საჯარო მწვანე ობლიგაციების წარმატებული ემისიის შესახებ. GGU პირველი კერძო კომპანიაა საქართველოში, რომელმაც 2020 წელს მწვანე ობლიგაციები გამოუშვა. ჩვენ ვაგრძელებთ ამ გზას და გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობებისადმი ჩვენი ერთგულებით, ვინარჩუნებთ წამყვანი კომპანიის სტატუსს. ობლიგაციებიდან მიღებული სახსრები მოხმარდება GGU-ს არსებული საკრედიტო პორტფელის რეფინანსირებას, ასევე, წყალმომარაგების სექტორში კაპიტალური ინვესტიციების დაფინანსებას. აღნიშნული ტრანზაქცია მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს კომპანიის ფინანსურ პროფილსა და ლიკვიდურობას, რაც დაგვეხმარება ჯანსაღი და მდგრადი ბიზნესის განვითარებაში.მინდა განსაკუთრებული მადლობა გადავუხადო ჩვენს პარტნიორებს, საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტებს, მხარდაჭერისთვის - საერთაშორისო ფინანსურ კორპორაციას (IFC), ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკს (EBRD), აზიის განვითარების ბანკს (ADB) და გერმანიის განვითარების საფინანსო ინსტიტუტს (DEG) “ - განაცხადა GGU-ს გენერალურმა დირექტორმა ხოსე მიგელ სანტოს გონსალესმა.„ტრანზაქციის ზომა, ფასი და ინვესტორთა ბაზა GGU-ს ძლიერი ფინანსური მდგომარეობისა და ზრდის დიდი პოტენციალის დასტურია. კომპანიის ფასიანმა ქაღალდებმა დიდი დაინტერესება მოიპოვა საცალო ინვესტორებისგან და საერთაშორისო ფინანსური ორგანიზაციებისგან როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ბაზარზე. მოხარული ვარ, რომ გალტ & თაგარტი აქტიურად იყო ჩართული ასეთი აღსანიშნავი გარიგების წარმატებით განხორციელებაში“, - აღნიშნავს გალტ & თაგარტის დირექტორის მოადგილე, ქეთევან თოიძე ობლიგაციების გამოშვების შეფასებისას."ვულოცავთ GGU-ს მწვანე ობლიგაციების წარმატებით გამოშვებას და განთავსებას, რომელმაც საერთაშორისო და ადგილობრივი ინვესტორების მხრიდან დიდი ინტერესი გამოიწვია. მოხარული ვართ, რომ კომპანიის როგორც მეორე, ასევე პირველი მწვანე ევროობლიგაციების გამოშვების თანამმართველი საინვესტიციო ბანკი სწორედ თიბისი კაპიტალი იყო. საერთაშორისო ბაზარზე მეორე მწვანე ობლიგაციების განთავსება, ხაზს უსვამს GGU-ს გრძელვადიან ინტერესს მდგრადი განვითარების მიმართ. ობლიგაციების გამოშვების შედეგად მიღებული ფინანსური რესურსი, არა მხოლოდ გააუმჯობესებს კომპანიის ფინანსურ მდგომარეობას, არამედ ხელს შეუწყობს ბაზარზე კიდევ უფრო მეტი მწვანე ინიცატივისა და პროექტის განხორციელებას” - აცხადებს მერი ჩაჩანიძე, თიბისი კაპიტალის მმართველი დირექტორი.სარეიტინგო კომპანია Fitch-ის შეფასებით GGU-ს  რეიტინგია  BB- (Outlook სტაბილური), ხოლო S&P Global-ის მიხედვით BB- (Creditwatch პოზიტიური).Georgia Global Utilities (GGU)  თბილისის, მცხეთისა და რუსთავის წყალმომარაგების სისტემებისა (GWP) და ენერგეტიკული ობიექტების მმართველი კომპანიაა. GGU ასევე ფლობს რამდენიმე ჰიდროელექტროსადგურს 149 MWh ჯამური დადგმული სიმძლავრით, მათ შორის, ჟინვალის ჰიდროელექტროსადგურს, რომელიც  საქართველოში სიდიდით მეორეა წყალსაცავიან ჰიდროელექტორსადგურებს შორის. 2022 წლიდან კომპანიის 80%-იანი წილის მფლობელია ევროპის წყალმომარაგების ბაზრის ერთ-ერთი უმსხვილესი წარმომადგენელი ესპანური კომპანია FCC Aqualia, ხოლო  20%-ს საინვესტიციო ჰოლდინგი "საქართველოს კაპიტალი" ფლობს.

Euromoney: "საქართველოს ბანკი" საუკეთესო კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე ბანკია საქართველოში

1721982191

აღნიშნულ ინიციატივებსა და მათ შედეგებზე დაყრდნობით კი, საერთაშორისო გამოცემა Euromoney-მ საქართველოს ბანკი საუკეთესო კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე ბანკად დაასახელა საქართველოში."Euromoney უკვე 30 წელზე მეტია, მსოფლიოში საუკეთესოთა შორის საუკეთესო ბანკების გამოვლენას ისახავს მიზნად. ყოველი აღიარება გულისხმობს ჟიურისთვის ნომინანტების მიერ აპლიკაციების წარდგენას, რაც შესაძლებლობას აძლევს თითოეულ ფინანსურ ინსტიტუტს, გაგვიზიარონ საკუთარი ისტორია, მიღწევები, ინოვაციები და შედეგები, რომლებიც ბოლო 12 თვის განმავლობაში განახორციელეს. გამარჯვებულების გამოსავლენად კი, ჩვენ ვიყენებთ ბაზრის კვლევის მეთოდს, ვაფასებთ მათ მიერ წარმოდგენილ განცხადებებს, ვატარებთ სიღრმისეულ ინტერვიუებს და მიღებულ შედეგებზე დაყრდნობით ვასახელებთ გამარჯვებულებს“,- აღნიშნულია Euromoney-ს განცხადებაში."საქართველოს ბანკში მიზნად ვისახავთ, ხელი შევუწყოთ ადამიანებს, გამოავლინონ და სრულად აითვისონ საკუთარი პოტენციალი. ამისათვის, 40-ზე მეტ პროექტს ვახორციელებთ და ვუჭერთ მხარს, რომელთა ბენეფიციართა რაოდენობა 120 000-ს აჭარბებს. ჩვენი ძირითადი ინიციატივები განათლებაზე ხელმისაწვდომობის ზრდისა და ახალგაზრდების პროფესიონალებად ჩამოყალიბების ხელშეწყობას ემსახურება. რამდენიმე თვის წინ დავიწყეთ საქართველოს ბანკის სტიპენდიების პროგრამა, რომლის ფარგლებშიც გვყავს უკვე 20-მდე პარტნიორი უნივერსიტეტი და გამოვავლინეთ 160-ზე მეტი სტიპენდიატი; ამასთან, აქტიურად ვახორციელებთ საქართველოს ბანკის იდეათეკების პროექტს, რომლის ფარგლებშიც, საქართველოს 10 რეგიონის 22 სკოლაში უკვე ფუნქციონირებს მულტიფუნქციური, თანამედროვე ინსტრუმენტებით აღჭურვილი საგანმანათლებლო სივრცე; სულ ახლახან კი დამატებით, მარტყოფში, საჯარო ბიბლიოთეკის შენობაში  გავხსენით 23-ე იდეათეკა. ასევე, აქტიურად ვუწყობთ ხელს მოსწავლეების მომავლის პროფესიებით - STEM მეცნიერებით დაინტერესებას და ეს ჩვენ მიერ განხორციელებული ინიციატივების მხოლოდ ნაწილია. Euromoney-ს მიერ მონიჭებული აღიარება ჩვენი ძალისხმევის დაფასებაა. მინდა მივულოცო ჩვენი გუნდის თითოეულ წევრს ეს გამარჯვება. თუმცა, ჩვენ არ ვჩერდებით და მომავალში კიდევ არაერთ საინტერესო ინიციატივას შემოგთავაზებთ“, - აღნიშნავს ანა ლომთაძე, საქართველოს ბანკის კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართულების (CSR) ხელმძღვანელი.

თიბისი ბიზნესის ახალი კამპანია "ყველაფერი ბიზნესისთვის“

1721905831

კამპანია „ყველაფერი ბიზნესისათვის“ შექმნილია ბიზნესის უნიკალურ საჭიროებებზე მორგებული ყოვლისმომცველი საბანკო გადაწყვეტების უზრუნველსაყოფად.თიბისი კარგად აცნობიერებს, რა მნიშვნელოვან როლს ასრულებს MSME სექტორი ქვეყნის ეკონომიკური ზრდაში, ამიტომაც თიბისი ბიზნესს აქვს საბანკო  პროდუქტებისა და სერვისების კომპლექსური შეთავაზება, რაც სექტორს განვითარების და ზრდის საშუალებას აძლევს.“მცირე და საშუალო ბიზნესი ქვეყნის ეკონომიკის ღერძია.  ამ კამპანიით გვინდა მათ ვუთხრათ, რომ თიბისიში ყველაფერია, რაც მათ ბიზნესის მართვისთვის დასჭირდებათ. ყველაფერში ვგულისხმობთ, იმ მრავალფეროვან და მათ საჭიროებებზე მორგებულ სხვადასხვა სახის საბანკო პროდუქტს, რომელსაც ჩვენ ვთავაზობთ,  დაწყებული ბიზნეს სესხიდან, რომლის მიზნობრიობაც შეიძლება იყოს ბიზნესის გაფართოვება, საბრუნავი კაპიტალის შეძენა და ა.შ. დამთავრებული სტარტაპ სესხით, რომლის მისაღებად მხოლოდ  კარგი იდეაც კი საკმარისია.თიბისიში ყველაფერია ბიზნესისთვის, განვითარების რომელ ეტაპზეც არ უნდა იყოს ის და რომელ სექტორსაც არ უნდა წარმოადგენდეს. ჩვენ ვთავაზობთ მათ ციფრულ მხარდაჭერასაც, რისთვისაც ბიზნეს მობაილ ბანკში მუდმივად ვამატებთ ახალ-ახალ ფუნქციონალებს, ისევ და ისევ ბიზნესის საჭიროებიდან გამომდინარე და მათი ცხოვრების გასამარტივებლად”, - აცხადებს ვეფხვია ლომინაშვილი, თიბისის ბიზნეს სეგმენტების მართვის ლიდერი.თიბისიში თავმოყრილია ყველაფერი, რაც მცირე და საშუალო ბიზნესს ესაჭიროება წარმატებისა და განვითარებისთვის:-  მოქნილი სასესხო პროდუქტები: ბიზნესზე მორგებული სესხის სხვადასხვა ვარიანტი კონკურენტული საპროცენტო განაკვეთებით საბრუნავი კაპიტალის, გაფართოებისა და ბიზნესის სხვა საჭიროებების მხარდასაჭერად.- სტარტაპ-სესხი: სხვადასხვა მიზნობრიობით ბიზნესის საწყის ეტაპზე დასაფინანსებლად და ინოვაციური იდეის შემთხვევაში, იდეის დასაფინანსებლად.-  აგრო-სესხი: სოფლის მეურნეობაში ჩართული ფერმერებისთვის მრავალფეროვანი მიზნობრიობით და სახელმწიფო პროგრამებთან თანამშრომლობით კიდე უფრო მეტ შესაძლებლობას იძლევა.- ციფრული საბანკო პლატფორმები:  ინტერნეტ და მობაილ ბანკი, რომლებიც უზრუნველყოფენ მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლების მარტივ წვდომას თავიანთ ანგარიშებზე და ფინანსურ ინსტრუმენტებზე. ასევე, უსაფრთხო და დაცული საბანკო ოპერაციების დამოუკიდებლად შესრულებას.- ნაღდი ფულის მართვის სერვისები: ფულადი სახსრების მართვის ეფექტური და უსაფრთხო გადაწყვეტებები ფულადი სახსრების მოძრაობის ოპტიმიზაციისა და ოპერაციების გამარტივებისთვის.- ტრენინგები და საკონსულტაციო სერვისები: საექსპერტო ფინანსური და საკონსულტაციო სერვისები, ტრენინგები და ვორქშოპები, რომლებიც დაეხმარება მცირე და საშუალო ბიზნესს გამოწვევების გადალახვასა და ახალი ცოდნის შეძენაში.- ყოველწლიური ბიზნეს დაჯილდოება: ღონისძიება, რომელიც აფასებს და აღნიშნავს მცირე და საშუალო ბიზნესის გამორჩეულ მიღწევებს და წარმატებებს და ხელს უწყობს მათ ზრდასა და ინოვაციაში.

ბლოგების და ვიდეოების კონკურსი ემიგრანტებისთვის

1721899278

თიბისის განათლების პროგრამის მხარდაჭერით, საქართველოს ეროვნული ბანკი და მის მიერ დაარსებული ფინანსური განათლების პორტალი „ფინედუ“, მიგრაციის საერთაშორისო ორგანიზაციასთან (IOM) ერთად, აცხადებს ბლოგების და ვიდეოების კონკურსს „ჩემი გზა ემიგრაციაში”.კონკურსის ფარგლებში, ემიგრაციის გამოცდილების მქონე ადამიანები, საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით, დაწერენ ბლოგებს და გადაიღებენ ვიდეოებს. ავტორები აუდიტორიას გაუზიარებენ ემიგრაციის გზაზე არსებულ გამოწვევებსა და შესაძლებლობებს, რომლებსაც ზეგავლენა ჰქონდათ მათი თუ მათი ოჯახების ფინანსურ მდგომარეობაზე, გაუზიარებენ წარმატებისა თუ წარუმატებლობის მაგალითებს, დააფიქრებენ ფინანსური საკითხების შესახებ ცოდნის მნიშვნელობაზე, მიუთითებენ გონივრული ფინანსური გადაწყვეტილების მისაღებად საჭირო ქცევასა თუ დამოკიდებულებებზე.საკონკურსო ნამუშევრების მიღება: 19 ივლისიდან - 30 სექტემბრის ჩათვლით.კონკურსის გამარჯვებულები გამოვლინდებიან: 2024 წლის 18 დეკემბერს, მიგრანტთა საერთაშორისო დღეს.კონკურსის ფარგლებში გამოვლინდება ექვსი გამარჯვებული და მათთვის დაწესებულია შემდეგი პრიზი:კატეგორია „ბლოგი“:I ადგილი - 2 000 ლარი.II ადგილი - 1000 ლარი.III ადგილი - 500 ლარი.კატეგორია „ვიდეო“:I ადგილი - 2 000 ლარი.II ადგილი - 1 000 ლარი.III ადგილი - 500 ლარი.კონკურსის დეტალური პირობები იხილეთ აქ. 

თელავში თიბისი ბიზნესის პანელური დისკუსია გაიმართება

1721826273

ხუთშაბათის შეხვედრების ფარგლებში, მრგვალი მაგიდის გარშემო სხვადასხვა ინდუსტრიის წარმომადგენლები ბიზნესისთვის საინტერესო თემაზე დისკუსიას მართავენ.  ამჯერად სადისკუსიო თემა იქნება - როგორ გავყიდოთ მეტი?თემა საინტერესოა აგრომეწარმეებისთვის, რომლებსაც თავიანთი საქმიანობის განვითარება სურთ და გაყიდვების ალტერნატიულ არხებს ეძებენ.ხვალინდელი დისკუსიის სპიკერები იქნებიან: ვანო იოსელიანი, სუპერმარკეტების ქსელ „ნიკორას“ წარმომადგენელი; ალექსანდრე გოგიაშვილი, „სილქ ჰოსფითალითის“ წარმომადგენელი და თამარ ნოზაძე, ექსპერტი სურსათის უვნებლობის საკითხებში.შეხვედრის დროს სპიკერები ისაუბრებენ იმ კრიტერიუმებზე, რომლებსაც აგროპროდუქტი უნდა აკმაყოფილებდეს, რომ მოხვდეს მსხვილ ობიექტებში, რა მნიშვნელობა აქვს აგრო მეწარმეებისთვის მსხვილ ობიექტებთან პარტნიორობას და რა სტანდარტებს უნდა აკმაყოფილებდეს პროდუქტი მისი ფართომასშტაბიანი რეალიზაციისთვის.შეხვედრაზე რეგისტრაციის მსურველები ეწვიეთ ბმულს:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdorSiA3GZEEzsZ32zWBYhgcdFrfOS42x_HR5bLXhKsucWzJQ/viewform?usp=send_form

თიბისის მხარდაჭერით, რესტორანი "წისქვილი ტერასა" გაიხსნა და სტუმრების მასპინძლობისთვის მზადაა

1721820991

პროექტის ჯამური ღირებულება 2,5 მილიონი ლარია, საიდანაც თიბისის თანამონაწილეობა 2 მილიონ ლარს შეადგენს.ახალი რესტორანი მთავარ დარბაზს სცენით, გამწვანებულ ტერასას, საზაფხულო ბარსა და ვიტრაჟულ სივრცეებს აერთიანებს."წისქვილი ტერასას“ დიზაინში გამოყენებულია ბუნებრივი მასალები - თიხა და ხე. ასევე, ლითონის დეტალები და მცენარეები.რესტორანში მოწყობილია სხვადასხვა ტიპის ღია სამზარეულოები, სადაც მომზადდება როგორც ქართული ტრადიციული კერძები, ისე რესტორნის ბრენდ შეფის - ალექს ნათაძის საავტორო და სეზონური კერძები.სამზარეულოში განთავსებულია როგორც მაყალი, ისე დახურული და ღია ტიპის გრილები – Josperi და Parrilla. იტალიიდან ჩამოტანილ ღუმელში კი ცომეული გამოცხვება.თიბისი „წისქვილი ჯგუფის“ ზრდისა და განვითარების მხარდამჭერია ჯგუფის დაარსების დღიდან. პირველი რესტორანი - „ეთნო წისქვილი“ 2002 წელს გაიხსნა, რომელიც დღეს ქართული ტრადიციული რესტორნების ყველაზე მსხვილი ქსელია საქართველოში და თბილისსა და მის შემოგარენში 8 რესტორანს აერთიანებს: „ეთნო წისქვილს“, „ლუდის მოედანს“, „ღვინის ეზოს“, “წისქვილს მცხეთაში”, „წისქვილს ვაკეში“, „წისქვილს წყნეთში“ და „წისქვილი ტერასას“. ასევე, კომპანიის მფლობელობაშია მულტიფუნქციური სივრცე „თეატრი“ და პრემიუმ პროდუქტების ორი მარკეტი „წისქვილი ბაზარი“. 

Euromoney-მ "საქართველოს ბანკი" საუკეთესო ბანკად დაასახელა საქართველოში

1721814667

Awards for Excellence ყოველწლიური ჯილდოა, რომელიც 30-ზე მეტი წელია მსოფლიოს 100-ზე მეტ ქვეყანაში საფინანსო და საბანკო სექტორის წარმომადგენლებს აფასებს და გამორჩეული ინიციატივების, პროდუქტებისა და სერვისების მქონე ბანკებს ასახელებს."30 წელზე მეტია, Euromoney საუკეთესოთა შორის საუკეთესო ბანკებს ავლენს როგორც მსოფლიოს, ასევე, რეგიონისა და ქვეყნის მასშტაბით. შეფასების პროცესში კი დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებთ ორგანიზაციების უნარს, მუდმივად გააუმჯობესონ საკუთარი პროდუქტების ხარისხი, სხვა ბანკებთან შედარებით აჩვენონ უკეთესი შედეგები და ამასთან, ადაპტირდნენ მუდმივად ცვალებადი ბაზრის პირობებში, რათა შექმნან მომხმარებელზე მორგებული სერვისები“, - აღნიშნულია Euromoney-ს განცხადებაში.“Euromoney-ს კიდევ ერთი ჯილდო გვახარებს მთელს გუნდს და გვახსენებს, რომ გუნდის თითოეული წევრის ყოველდღიური ძალისხმევა და მისწრაფება, შექმნას მომხმარებლებზე მორგებული პროდუქტები და მუდმივად იფიქროს სერვისების გაუმჯობესებაზე, აუცილებლად მოიტანს წარმატებას“, – აღნიშნავს არჩილ გაჩეჩილაძე, საქართველოს ბანკის გენერალური დირექტორი. 

"საქართველოს ბანკის" საგანმანათლებლო პლატფორმას Ads მენეჯერის ბიზნესკურსი დაემატა

1721812881

Ads მენეჯერი ციფრული პლატფორმაა, რომლის დახმარებით ბიზნესებს საკუთარი შეთავაზების განთავსება ისეთ ციფრულ არხებში შეუძლიათ, რომლებსაც 1 500 000-ზე მეტი აქტიური მომხმარებელი ყოველდღიურად იყენებს. ესენია საქართველოს ბანკის მობილბანკი, sCoolApp და Offers.bog.ge.აღნიშნული ბიზნესკურსი მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის შეიქმნა. კურსის  დახმარებით გაიცნობთ Ads მენეჯერის თითოეულ ფუნქციონალს, გაიგებთ, თუ როგორ შექმნათ − ფასდაკლების, ქეშბექის ან PLUS ქულის სხვადასხვა შეთავაზება 1 500 000-ზე მეტი მომხმარებლისთვის სრულად ციფრულად და რა უნდა გაითვალისწინოთ მათი დაგეგმვისას."საქართველოს ბანკის Ads მენეჯერი ბიზნესებს ახალი მომხმარებლების შეძენაში, ბრენდის ცნობადობის ამაღლებასა და რელევანტურობის შენარჩუნებაში განსაკუთრებულ დახმარებას უწევს. Businesscourse.ge კი ბიზნესზე ორიენტირებული ქართულენოვანი საგანმანათლებლო ვებგვერდია, რომელიც მუდმივ რეჟიმში ახლდება და ყველაზე მოთხოვნადი საკითხების შესახებ კვალიფიციურ კურსებსა და მასტერკლასებს ერთიანებს. ორივე პლატფორმა გამოხატავს საქართველოს ბანკის ძალისხმევას, შექმნას ახალი შესაძლებლობები ბიზნესისთვის და მიაწოდოს მათ განვითარებისთვის საჭირო ინფორმაცია. ჩვენ არ ვჩერდებით, ვაგრძელებთ უახლესი ტექნოლოგიების გამოყენებას და დანერგვას მცირე და საშუალო ბიზნესების გასაძლიერებლად“, - ამბობს რუსუდან ბარათაშვილი, საქართველოს ბანკის მცირე და საშუალო ბიზნესის დამატებითი ღირებულების სერვისების განვითარების დეპარტამენტის დირექტორი.აღსანიშნავია, რომ პლატფორმაზე Businesscourse.ge უკვე ხელმისაწვდომია 50-მდე კურსი და მასტერკლასი ფინანსების მართვის, მარკეტინგის, გაყიდვების და სხვა მიმართულებებით. იპოვეთ თქვენს ინტერესებზე მორგებული კურსი ამ ბმულიდან.(R)