1764171894
წელს ღონისძიების მთავარი ფოკუსი იქნება ხელოვნური ინტელექტის რეალური გავლენა ბიზნეს პროცესებზე, მედია გარემოზე, ტექნოლოგიურ განვითარებასა და საზოგადოების ცხოვრებაზე. ფესტივალის მიზანია, დამსწრეებს მიაწოდოს ცოდნა AI-ის გამოყენების პრაქტიკულ მიმართულებებზე და სცენა დაუთმოს მსჯელობას იმ გამოწვევებსა და შესაძლებლობებზე, რომლებიც ტექნოლოგიის განვითარებასთან ერთად ჩნდება.ფორუმზე საერთაშორისო გამოცდილებას მიმოიხილავენ წამყვანი გლობალური ბრენდების - Microsoft, Google, Mozilla, GitHub და სხვა კომპანიების წარმომადგენლები.საერთაშორისო სტუმრებთან ერთად, ფესტივალს შეუერთდებიან საქართველოს ბანკის წარმომადგენლები – მიშა ნადარეიშვილი, ანანო ჯაოშვილი, არჩილ კობალაძე და ნიკოლოზ ჯანგიშერაშვილი. ისინი მონაცემებზე დაფუძნებულ გადაწყვეტილებებსა და ინოვაციურ პროექტებს განიხილავენ, ასევე განმარტავენ, როგორ გამოიხატება გლობალური ტენდენციები ადგილობრივ კონტექსშტი.სამდღიანი პროგრამა დისკუსიებს, ვორკშოპებსა და თემატურ სესიებს მოიცავს. ფესტივალი Pullman Tbilisi-ის სივრცეში (ჭავჭავაძის გამზირი 37მ) და Rooms Hotels Tbilisi-ში ჩატარდება.ღონისძიების შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად და ბილეთის შესაძენად ეწვიეთ ვებგვერდს www.datafest.geსაქართველოს ბანკი AI ინოვაციების მხარდამჭერია - ბანკი ხელს უწყობს ხელოვნური ინტელექტისა და ინოვაციური ტექნოლოგიების განვითარებას საქართველოში და მხარს უჭერს პროექტებს, რომელთა მიზანი ტექ. ეკოსისტემის გაძლიერებაა.
1764166559
ინიციატივის ფარგლებში, მონაწილეებმა იმუშავეს საქართველოში არსებული სხვადასხვა ორგანიზაციის რეალურ გამოწვევებზე და მოიფიქრეს პრობლემური ქეისის გადაწყვეტის გზები. დავალება ჩივნინგის სტიპენდიატებისგან დაკომპლექტებულმა ჟიურის წევრებმა შეაფასეს და საუკეთესო გუნდიც გამოავლინეს.გამარჯვებული გუნდმა, რომლის შემადგენლობაშიც შედიოდნენ ლიზი თხილაიშვილი – თბილისის თავისუფალი უნივერსიტეტის მართვისა და საზოგადოებრივ მეცნიერებათა სკოლის ბაკალავრის საფეხურის სტუდენტი და ელისაბედ სიხარულიძე – კავკასიის უნივერსიტეტის ბიზნეს ადმინისტრირების ფაკულტეტის მაგისტრატურის საფეხურის სტუდენტი, იმუშავა ჯანმრთელობის დაცვისა და ადამიანის უფლებების კვლევის ცენტრის გამოწვევაზე, რომლის მიზანი იყო ქვეყნის ყველა მოქალაქისთვის ჯანდაცვის მომსახურების მაღალი სტანდარტების უზრუნველყოფა.პროგრამის ფარგლებში ახალგაზრდებს საშუალება ჰქონდათ, მონაწილეობის პერიოდში ჩართულიყვნენ ვორკშოპებში ისეთ თემებზე, როგორიცაა:• ლიდერობა• სტრატეგიული კომუნიკაციები• დროის მართვა და სხვა. ვორკშოპების მიზანი იყო, მონაწილე ახალგაზრდებს ჰქონოდათ სრული ინფორმაცია და უნარები, რათა უკეთ ემუშავათ ორგანიზაციების გამოწვევებზე.აღსანიშნავია, რომ ოქროს კომპასის პროექტი “დამსაქმებლის გამოწვევა” ადაპტირებულია ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის (UCL) განათლების ინსტიტუტის ნებართვით.ინფორმაციისთვის, ოქროს კომპასი არაფორმალური განათლების ცენტრია, რომელიც ერთი მთავარი მიზნით შეიქმნა – დაეკავშირებინა საქართველოში მცხოვრები ახალგაზრდები მსოფლიოს წამყვანი უნივერსიტეტების პროფესიონალებთან.დამატებითი ინფორმაციის გაცნობა შესაძლებელია ოქროს კომპასის ვებგვერდზე www.goldencompass.edu.geსაქართველოს ბანკი - განათლების მთავარი მხარდამჭერი ბანკი
1764162451
ადგილობრივ ტენდენციებთან ერთად ღონისძიებაზე სტუმრებს ევროპული გამოცდილება გაუზიარა მოწვეულმა სტუმარმა, პოლონეთის უმსხვილესი სასურსათო ქსელის - Żabka-ს - პოლონეთის ბიზნესის აღმასრულებელმა დირექტორმა ადამ მანიკოვსკიმ. კომპანია 27 წელია, ევროპის ბაზარზე წარმატებით ოპერირებს - ამ დროის განმავლობაში Żabka-ს ქსელი 7 ფილიალიდან 12 200-მდე ფილიალამდე გაიზარდა; მაღაზიათა ქსელი 2024 წელს პოლონეთის საფონდო ბირჟაზე დაილისტა და საბაზრო კაპიტალიზაციამ 5.6 მილიარდი დოლარი შეადგინა. Żabka პოლონეთის საზღვრებსაც გასცდა და აქტიურად იმკვიდრებს თავს რუმინეთში.ბაზრის ზომისა და ზრდის ტემპების გათვალისწინებით, ქართული FMCG სექტორისთვის Żabka-ს გამოცდილების გაზიარებას განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს. სურსათითა და საყოფაცხოვრებო პროდუქტებით ვაჭრობა საქართველოს ეკონომიკაში მნიშვნელოვანი კონტრიბუტორია. 2024 წლის მონაცემებით, სექტორის წილი მშპ-ში 15.4%-ს შეადგენს და ქვეყნის მასშტაბით 225 ათას ადამიანს ასაქმებს. თიბისი კაპიტალის კვლევის მიხედვით, FMCG სექტორი 2025 წელს მოსალოდნელზე სწრაფად, თითქმის 10%-ით, გაიზარდა. თიბისი კაპიტალის პროგნოზით კი, წლიურ ჭრილში ბაზრის ზომა 24.2 მილიარდ ლარს გაუტოლდება. FMCG ბაზრის 87% ამ ეტაპზე 5 უმსხვილეს კომპანიაზე ნაწილდება: „დეილი ჯგუფი“, „ორი ნაბიჯი“, „ნიკორა“, "კარფური“და „აგროჰაბი“. თიბისი კაპიტალის კვლევის მიხედვით, ადგილობრივი მოსახლეობის სამომხმარებლო ხარჯების 45% სწორედ სურსათსა და სხვა საყოფაცხოვრებო პროდუქტებზე მოდის. მოქალაქეები კი პროდუქციის შერჩევისას ყველაზე დიდ ყურადღებას ფასებს აქცევენ. თიბისი კაპიტალი მომდევნო წლებში FMCG სექტორში ზრდის ტემპის დასტაბილურებას პროგნოზირებს. კვლევის მიხედვით, მიგრანტების დანახარჯების კლების მიუხედავად, ხელფასებისა და ტურისტული შემოსავლების ზრდა, ასევე სარესტორნო ბიზნესის ბრუნვის მატება, სექტორის ზრდის წინაპირობაა.FMCG სექტორის შესახებ კონფერენცია პრეზენტაციებსა და პანელურ დისკუსიას მოიცავდა. თემაზე - “ზრდის არქიტექტურა FMCG ინდუსტრიაში“- თიბისის წარმომადგენლებთან ერთად ბაზრის წამყვანმა მოთამაშეებმა იმსჯელეს. პანელურ დისკუსიაში მონაწილეობა მიიღო ტიერი ჟულენმაც, რომელიც რეგიონში “კარფურის” ექსკლუზიური წარმომადგენლის - Majid Al Futtaim-ის - საერთაშორისო ზონის აღმასრულებელი საოპერაციო ოფიცერია.
1764161556
Cultural Insights- Kupata’s Legacy; Influencer & Creator Marketing- Kupata’s Legacy;Publication Design- SUPERMARKET "Iveria - Independence issue"Websites- Windfor's "Blood | Bank of Georgia"აღსანიშნავია, რომ Epica Awards-ი მარკეტინგისა და საკომუნიკაციო სფეროს ჟურნალისტებისთვის განკუთვნილი შემოქმედებითი დაჯილდოებაა. ის პირველად 1987 წელს ჩატარდა და დღესდღეობით, 60 ქვეყნის წამყვანი გამოცემების 200 რედაქტორს აერთიანებს. კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ სააგენტოებს, დიზაინ სტუდიებს, ფროდაქშენ კომპანიებს, ციფრულ მარკეტერებს და საკომუნიკაციო სფეროს, პრაქტიკულად ყველა წარმომადგენელს. წლევანდელი Epica Awards-ის სრული შორთლისთის ნახვა შესაძლებელია ბმულზე.ინფორმაციისთვის, Epica Awards-ის ოქროსა და გრან პრის გამარჯვებულები 2025 წლის 16 დეკემბერს, ონლაინ ღონისძიების დროს გამოვლინდებიან. რაც შეეხება ვერცხლისა და ბრინჯაოს გამარჯვებულებს, მათი ვინაობა Epica Awards-ის ვებგვერდზე, 17 დეკემბერს გამოქვეყნდება.
1764148675
TBC Concept Visa Platinum, Visa Signature, TBC Concept Miles&Smiles Visa Signature Travel Card, Visa ertguli Signature- შეთავაზება მოქმედებს ყველა ამ ბარათსა და მის ციფრულ ანალოგებზე. მთავარია, გადახდა გალერია თბილისის ფიზიკურ მაღაზიებში, თიბისის პოს-ტერმინალზე განახორციელოთ.გაეცანით, გალერია თბილისის პარტნიორი ობიექტების ჩამონათვალს და არსებულ ფასდაკლებებთან ერთად, მიიღეთ დამატებითი სარგებელი- შეიძინეთ უფრო მეტი, ვიდრე სხვა დროს:Lutecia, Eshvi, L'occitane, Topsport, JYSK, Manamo Home, DKNY, AW LAB, Jacadi, Okaidi, Studio Shoes Gallery, Lacoste, Gant, Tommy Hilfiger, Atrio, Pinko, Twinset, Furla, Trussardi, Elena Miro, Hogan, Bene Shoes, Lion Of Porche, Pepe Jeans, Hackett, Marco P’olo, Original Marines, Mayoral, Miniso, Espacho, Romani, Home, NYX, Roberto bravo, Qartuli Kalata, Pendanti, Izipizi, Katrini, Kocos - Korean Cosmetics, Mova Jewelry, Delfos, Karl Lagerfeld, Zapatero Espanol, Gianfranco Ferre, Tresor, Stenders, , Sulakauri Publishing, Yves Rocher, Franco Fontana, Monalissa, Women secret, Biblusi, XS Toys , Carter’s, Patrizia Pepe, Superdry.შეთავაზების დამატებითი პირობები იხილეთ ბმულზე.Black Friday-ის ყველა შეთავაზების სანახავად, ეწვიეთ თიბისი კონცეპტის შეთავაზებების გვერდს.გახდით თიბისი კონცეპტის მომხმარებელი და ისარგებლეთ პრივილეგირებული საბანკო მომსახურებითა და შეთავაზებებით.
1764145923
Step Energy ქართულ და საერთაშორისო ბაზარს 2020 წლიდან სთავაზობს მწვანე ენერგიის ელექტროსადგურების განვითარებას. კომპანიამ თავდაპირველად, როგორც მზის ენერგიის კომპანიამ, ბაზარს განახლებადი მზის ენერგია შესთავაზა. ახლა კი მომხმარებელს ენერგიის დამაგროვებლების განვითარებას, ელექტრო პარკინგის მოწყობას და ენერგოეფექტურ გადაწყვეტილებებში დახმარებასაც სთავაზობს.“საქართველოს ბანკთან ერთად პროექტი 2025 წლის სექტემბრიდან გააქტიურდა და პარტნიორი კომპანიისთვის, ამ შემთხვევაში საქართველოს ბანკისთვის,წლიურად დაახლოებით 4,400,000 კვტ.სთ ენერგიის მიწოდებას გულისხმობს. უშუალოდ Step Energy-სთან პარტნიორობით მიღებული ენერგია რეგიონებში საქართველოს ბანკის ფილიალების ელექტროენერგიის მოხმარების 51%-ს დაფარავს. ჩვენ განახლებადი ენერგიის ელექტროსადგურების განვითარების ხანგრძლივი გამოცდილება და ღრმა ცოდნა გვაქვს პროექტების წარმოების მთელ ციკლში. როგორც EPC კომპანია, ჩვენ აქტიურად ვართ ჩართულები პროექტის განვითარების მთელ გზაზე, დაპროექტებიდან აღსრულებამდე. Step Energy მჭიდროდ თანამშრომლობს ინვესტორებთან და პარტნიორებთან მაღალპროდუქტიული მზის ელექტროსადგურების და ენერგიის დამაგროვებლების პროექტირების და მშენებლობის ეტაპებზე საქართველოსა და რეგიონში“,- აცხადებს Step Energy -ს თანადამფუძნებელი, მარკ სანდლერი."საქართველოს ბანკის როლი გარემოს დაცვის საკითხში ძალიან დიდია. აღნიშნული პროექტი ჩვენი გრძელვადიანი სტრატეგიის განუყოფელი ნაწილია. სწორედ ამიტომ, ვმოქმედებთ პასუხისმგებლობით როგორც საოპერაციო საქმიანობის, რაც გულისხმობს ენერგოეფექტურობის გაუმჯობესებას და განახლებადი ენერგიის გამოყენებას, ასევე მწვანე დაფინანსების გზით. განახლებადი ენერგიის მოხმარებით, ჩვენ აქტიურად ვამცირებთ სათბური აირების ემისიებს, გრძელვადიან პერსპექტივაში კი ეს გადაწყვეტილება მჭიდროდ არის დაკავშირებული ჩვენს ხედვასთან - შევამციროთ გარემოზე უარყოფითი ზეგავლენა, ვიქცეთ მაგალითად სხვა ორგანიზაციებისთვის და ეფექტიანად ვუპასუხოთ მომავლის გამოწვევებს“,- აცხადებს ლიზი შუბითიძე, საქართველოს ბანკის გარემოსდაცვითი და სოციალური საკითხების მენეჯერი.„Step Energy-სთან პარტნიორობა წარმოადგენს სტრატეგიულად მნიშვნელოვან ნაბიჯს, რომელიც პირდაპირ კავშირშია ბანკის ოპერაციული მდგრადობის გაძლიერებასთან. რეგიონულ ფილიალებში უწყვეტი და საიმედო ენერგომომარაგების უზრუნველყოფა ჩვენი მთავარი პრიორიტეტია. განახლებად ენერგიაზე გადასვლა ნიშნავს, არა მხოლოდ ნახშირბადის კვალის შემცირებას, არამედ ჩვენი ენერგეტიკული დამოუკიდებლობის ზრდას და გრძელვადიან პერსპექტივაში ოპერაციული ხარჯების ოპტიმიზაციას. ეს პროექტი თანამედროვე ენერგეტიკული გადაწყვეტილებების ჩვენს არსებულ ინფრასტრუქტურაში წარმატებული ინტეგრაციის ნათელი მაგალითია და საფუძველს უყრის მომავალში განახლებადი ენერგიის წყაროების კიდევ უფრო ფართოდ დანერგვას ჩვენს ქსელში“, - აცხადებს გიორგი დვალიძე, საქართველოს ბანკის ინფრასტრუქტურის მართვის დეპარტამენტის დირექტორი.საქართველოს ბანკი ESG ინიციატივების განხორციელებას განაგრძობს, რადგან მიზნად ისახავს განახლებადი ენერგიის წყაროებზე სრულად გადასვლას. მწვანე დაფინანსების, ენერგოეფექტურობისა თუ ნარჩენების მართვის გზით კი საქართველოს ბანკი ბაზარზე ლიდერულ პოზიციებს ინარჩუნებს.ინფორმაციისთვის, 2024 წელს საქართველოს ბანკის მწვანე პორტფელის მოცულობამ 1,024 მილიონი ლარი შეადგინა.
1764082107
კანონპროექტით, ადგილობრივი წარმოების 35 მილიონ კოლოფამდე სიგარეტზე ფიქსირებულად 1.3 ლარი აქციზი და 15%-იანი ადვალური აქციზის გადასახადი წესდება.ასევე, იმპორტირებულ სიგარეტზე აქციზის ფიქსირებული განაკვეთი 1.9 ლარიდან 2.75 ლარამდე იზრდება, ხოლო ადვალური განაკვეთი - 30%-დან 20%-მდე მცირდება.აღნიშნული ცვლილება ასევე ეხება 35 მილიონ კოლოფზე მეტ ადგილობრივად წარმოებულ სიგარეტს.მომხსენებლის, ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტის თავმჯდომარის შოთა ბერეკაშვილის განცხადებით, ცვლილების მთავარი მიზანია ადგილობრივი წარმოების ხელშეწყობა და არსებული გაცხადებული აქციზის პოლიტიკის ფარგლებში სიგარეტის იმპორტიორებისთვის სამართლიანი და დაბალანსებული აქციზის განაკვეთის დადგენა ზრდის მიმართულებით და შედეგობრივად დადებითი ფისკალური ეფექტის მიღწევა სახელმწიფო ბიუჯეტში შემოსავლების სახით.
1764075165
Spotlight-ი უკვე წლებია იქცა სივრცედ, სადაც მარკეტინგის, ტექნოლოგიების, მედიის, ბიზნესის, დიზაინისა და შემოქმედებითი ინდუსტრიების პროფესიონალები იკრიბებიან, გამოცდილების, ცოდნისა და ინსპირაციის გასაზიარებლად.წლევანდელი სპიკერების ვინაობა პირველ დეკემბერს გახდება ცნობილი.ორდღიანი ღონისძიება 25-ზე მეტ სპიკერს, მათ ინსპირაციულ ისტორიებს, მასტერკლასებს, პანელურ დისკუსიებსა და ნეთვორქინგის შესაძლებლობას აერთიანებს.Spotlight-ი ყოველწლიურად 1500-მდე პროფესიონალს უყრის თავს.„საქართველოს ბანკისა და Spotlight-ის თანამშრომლობა უფრო მეტია, ვიდრე თანამშრომლობის ტრადიცია - ეს არის ერთობლივად გავლილი გზა, რომელიც წლიდან წლამდე ქმნის ახალი ენერგიის, ისტორიებისა და გამორჩეული იდეების გაცვლის სივრცეს. შესაბამისად, Spotlight-ი იქცა ადგილად, სადაც ინოვაცია და კრეატიულობა ერთიანდება. ამ პროცესის ნაწილად ყოფნა კი ჩვენთვის ყოველთვის მნიშვნელოვანია. მადლობა გვინდა გადავუხადოთ ამ პროექტის განხორციელებაში ჩართულ თითოეულ ადამიანს, რომლებიც ამ პლატფორმას ყოველ წელს კიდევ უფრო მეტად გამორჩეულს ხდიან. გელით Spotlight-ზე,“ - აცხადებს საქართველოს ბანკის ბრენდის მიმართულების ხელმძღვანელი, მარიამ ცანავა.„პროექტის ორგანიზატორებს გვჯერა, რომ შთაგონებას ძალიან დიდი ძალა აქვს. ამიტომ ვქმნით სცენას, რომელიც 2 დღის განმავლობაში ინსპირაციის ეპიცენტრი გახდება. სპიკერები მთავარ სცენაზე საკუთარ იდეებს, წარმატების და მარცხის ისტორიებს გაგვიზიარებენ და გვჯერა, რომ ეს გამოცდილება უამრავი ადამიანის ცხოვრებას სასიკეთოდ შეცვლის. გარდა ამისა, Spotlight საუკეთესო საშუალებაა ნეთვორქინგისთვის, რადგან აქ ადამიანებს შეუძლიათ იპოვონ ახალი პარტნიორები და მეგობრები. ეს ურთიერთობები კი მთელი ცხოვრება გრძელდება. საქართველოს ბანკის მთავარი გზავნილია „არ გაჩერდე“. ეს სიტყვები ძალიან ბევრ ადამიანს და ორგანიზაციას აძლევს მოტივაციას. ის, რომ საქართველოს ბანკი დგას ჩვენს გვერდით, ვფიქრობ, მთელი ინდუსტრიისთვის ნათქვამი გზავნილია, არ გაჩერდნენ, იმოძრაონ და გახდნენ უკეთესები. ჩვენ კი ამ ნდობას აუცილებლად გავამართლებთ“, - ამბობს Spotlight-ის დამფუძნებელი აკო ახალაია.ბილეთების გაყიდვა 2 დეკემბერს, 16:00 საათიდან დაიწყება. ვებგვერდებზე biletebi.ge, tkt.ge.თუ გსურთ ბილეთების შეძენა კორპორაციულად, დაუკავშირდით მარკეტერის კომერციულ სამსახურს ელფოსტაზე: sales@marketer.ge.შევხვდებით Spotlight-ზე.
1764067963
ჩაერთე დეკემბრის მარათონში, შეასრულე მისიები ყოველდღე, დააგროვე მონეტები და დასაჩუქრდი ფულადი პრიზით. კვირის განმავლობაში ყველაზე მეტი მონეტის მფლობელს 10 000 ლარი გადაეცემა.მონეტების დასაგროვებლად, ისარგებლე ფინანსური სერვისებით თიბისის მობაილბანკში. მაგალითად, გადარიცხე ფული საკუთარ ანგარიშზე, მოიწვიე მეგობარი და სხვა.მთავარი მისია კი, რომლითაც მონეტებს დააგროვებ, ე.წ. „კლიკების“ თამაშია. მობაილბანკში ყოველდღიურად 10-წამიანი სესია გაიხსნება - 1 „კლიკი“ 1 მონეტას უდრის. შესაბამისად, იმდენ მონეტას დააგროვებ, რამდენ „კლიკსაც“ განსაზღვრულ დროში მოასწრებ.ასევე, ყოველი მე-1 000 000-ე მონეტის მფლობელი დასაჩუქრდება ფულადი პრიზით.და რაც მთავარია, ლიდერი, რომელიც მთელი მარათონის განმავლობაში ყველაზე მეტ მონეტას დააგროვებს, მთავარ პრიზს - 50 000 ლარს მიიღებს.თუ მარათონს მის დაწყებამდე, ლოდინის რეჟიმში შემოუერთდები, საჩუქრად დამატებით 500 მონეტას მიიღებ.მთავარია გჯეროდეს - იქნებ, სწორედ შენ ხარ დეკემბრის მარათონის მომავალი გამარჯვებული.ცნობისმოყვარეებო და მოუსვენრებო, თიბისის მობაილბანკში შევხვდებით!
1764062308
გაიხსენე, რამდენჯერ დგახარ შენი საყვარელი მაღაზიის გასახდელში, მას შემდეგ, რაც საათობით ზუსტად იმ ერთ ნივთს ეძებდი, იდეალურად, რომ მოირგე, და შეძენაზე მაინც უარი გითქვამს. შეიძლება იმიტომ, რომ საკმარისი თანხა არ გქონდა ან, როცა ბავშვისთვის უამრავი რამ გქონდა საყიდელი, უბრალოდ ჩათვალე, რომ შენს “გონივრულ ხარჯებში” საკუთარი თავის განებივრება ახლა არ შედიოდა.წარმოიდგინე, რამდენი ასეთი მიტოვებული ნივთი დაგიგროვდა ამდენი ხნის განმავლობაში, რომელიც კვირების და თვეების შემდეგ თავს სხვადასხვა ადგილას თავისებურად გახსენებს. ბავშვის განყოფილებაში მიტოვებული ქალის ფეხსაცმელი, ქალის ნივთებში დაგდებული მამაკაცის პიჯაკი და კიდევ უამრავი სურვილი, რომლებთან განშორებაც ძალიან გაგიჭირდა.რამდენჯერ გიფიქრია რომ იმ აპარატით მომზადებული ყავის დალევის შემდეგ, შენი დღე სულ სხვანაირად დაიწყებოდა. ან სულაც, წვეულებაზე წასვლის წინ რამდენჯერ გიგრძნია, რომ ახლა სწორედ ის კაბა უნდა მოგერგო, შენს საღამოს დაუვიწყარს რომ გახდიდა. ეს სიტყვები - “იქნებ უნდა მეყიდა?” - ჩნდება ათასჯერ, რადგან იცი - სულ სხვანაირი იქნებოდი შენ იმ კაბაში, პიჯაკში, მაისურში, ახალ სუნამოსა და ახალ ტუჩსაცხში…ამიტომ, რადგან მაღაზიებში სიარულისას მსგავს დილემაში ყოველთვის აღმოჩნდები და განშორებული ნივთები თავს დღის სხვადასხვა სიტუაციებში მოუსვენრად გახსენებენ, თიბისი განაწილება შენი საყვარელი შოპინგ პარტნიორი გახდება. აქამდე თუ რაიმეს ყიდვა ყოველთვის რთული არჩევანის წინაშე გაყენებდა და შოპინგი ყოველ ჯერზე საკუთარი თავისთვის უარის თქმას ნიშნავდა, თიბისი განაწილება ყველაზე ემოციურ მომენტშიც კი საუკეთესო გამოსავალს მოგაძებნინებს. განაწილებასთან ერთად აღარ მოგიწევს იმაზე ფიქრი, როგორი სრულყოფილი იქნებოდა შენი ლუქი ის პიჯაკი რომ შეგეძინა ან რა თავგადასავლები გადაგხდებოდა ახალი თხილამურებით.დღეს უკვე სალაროსთან მისულმა შეგიძლია დანაშაულის გრძნობის გარეშე იყიდო ის ნივთი, რომელიც უკვე თვეებია თავში გიტრიალებს და თანხა 4 თვეზე თანაბრად გაანაწილო. ეფექტური 0%-ით, ანუ გადაიხადო ზუსტად იმდენი, რამდენიც ღირს ნივთი, ყოველგვარი დამატებითი საკომისიოს გარეშე - არ თქვა უარი სასურველ ნივთზე, გამოიყენე განაწილება.სწორედ ამიტომ იქცა თიბისი განაწილება მომხმარებლის საყვარელ პროდუქტად, რადგან ფასის გამო ნივთთან განშორება უკვე აღარ გიწევს და განაწილებით, სრულიად ჯადოსნურად და ყველაზე მარტივად გადაწყვეტ იმას, რაც რატომღაც ძალიან გვირთულდება ხოლმე - ჩვენი თავისთვის სურვილების ასრულებას.
პრორუსული ტელეკომპანია "სეზონი" იხურება
1763753240
რა ქონებას ფლობენ "ოცნების" წევრი ეკა ჭიჭინაძე და მისი ქმარი ნიკოლოზ შენგელაია
1763044962
ლუკა ძაძამიამ თბილისის საკრებულო დატოვა
1763646014
Axios-მა 28-პუნქტიანი სამშვიდობო გეგმის სრული ტექსტი გამოაქვეყნა
1763709490
17 ნოემბრის ასტროლოგიური პროგნოზი
1763321691
