ბიზნესი და ეკონომიკა
"თეგეტა ჰოლდინგმა“, თიბისი კაპიტალის მხარდაჭერით, 30 მილიონი ევროს მულტისავალუტო ობლიგაციების პროგრამა წარმატებით დაასრულა

1744896889

ინვესტორების მხრიდან მაღალი მოთხოვნის შედეგად, ემისიის საპროცენტო განაკვეთი 8.0%-ით განისაზღვრა, რაც “თეგეტას” დოლარში დენომინირებულ ობლიგაციებს შორის, ყველაზე დაბალი განაკვეთია. ინვესტორები სარგებელს 6 თვეში ერთხელ მიიღებენ, ობლიგაციების ძირი თანხა კი 2027 წლის აპრილში დაიფარება.ამ ემისიით, კომპანიამ 2024 წლის აპრილში გამოცხადებული ობლიგაციების პროგრამა წარმატებით დაასრულა. ემისიები 4 ტრანშად განხორციელდა და ჯამში 10 მილიონი ევრო და 20 მილიონი დოლარი შეადგინა. "მოხარული ვართ, რომ „თეგეტას“, თიბისი კაპიტალის მხარდაჭერით, ჯამში დაახლოებით 310 მილიონი ლარის მოცულობის ფასიანი ქაღალდები აქვს გამოშვებული. ეს ჩვენი რიგით მე-9 ერთობლივი განთავსებაა, რომლითაც წარმატებით დავასრულეთ მულტისავალუტო პროგრამა. აღნიშნული მასშტაბური პროგრამა ადგილობრივი კაპიტალის ბაზრის მნიშვნელოვანი პრეცედენტია, რომელიც კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ როგორც წამყვანი საინვესტიციო ბანკი, ბიზნესებს დაფინანსების ალტერნატიული წყაროების მოძიებასა და განვითარებაში ვეხმარებით. აღსანიშნავია, რომ თიბისი კაპიტალმა 2024 წელს ჯამში 620 მლნ ლარზე მეტი მოცულობის ფასიანი ქაღალდების გამოშვებაში, ჯამში კი 16 ტრანზაქციაში მიიღო მონაწილეობა, რამაც (IFI ობლიგაციების გამოკლებით) ბაზრის 60% შეადგინა“ - აცხადებს ოთარ შარიქაძე, თიბისი კაპიტალის დირექტორი.„თიბისი კაპიტალთან  პარტნიორობით კიდევ ერთი ობლიგაციების პროგრამა წარმატებით დავასრულეთ. აღნიშნული ტრანზაქცია განსაკუთრებული მნიშვნელობის იყო ჩვენთვის — შევძელით დოლარში ნომინირებული ობლიგაციების პირობების გაუმჯობესება და ფასიანი ქაღალდების განთავსება არსებულზე დაბალ, 8%-იანი საპროცენტო განაკვეთით, რაც კომპანიის მიმართ ინვესტორთა მზარდი ნდობის ნათელი დადასტურებაა. ამასთანავე ახალი განთავსება აძლიერებს კომპანიის ლიკვიდობას და ფინანსურ მოქნილობას, რაც გვაძლევს შესაძლებლობას განვაგრძოთ სტრატეგიული ინვესტიცია და ეფექტურად ვმართოთ კაპიტალი“, - აცხადებს მანანა ხინაშვილი, თეგეტა ჰოლდინგის ინვესტორებთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი.თეგეტა უმსხვილესი საავტომობილო კომპანიაა კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში, რომელიც მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს მსუბუქი, სატვირთო, სამშენებლო, კომერციული, სამგზავრო და ინდუსტრიული ტრანსპორტის მიმართულებით. კომპანია 1995 წელს დაარსდა და დღეს, ქვეყნის მასშტაბით, 28 სერვისცენტრი აქვს. . თეგეტა 300-მდე მსოფლიო ბრენდის პარტნიორია, როგორებიცაა: Porsche, Lamborghini, Bentley, Toyota, Mazda, Volvo, Man, JCB, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Shell, Petronas და სხვა.

თიბისი კაპიტალმა და ამერიკის სავაჭრო პალატამ მაკრო-სექტორულ ღონისძიებას უმასპინძლეს

1744890291

ღონისძიებას სახელწოდებით - „მსოფლიო და საქართველო: მიმდინარე ტენდენციები“ - ამერიკის სავაჭრო პალატის წევრი კომპანიების, საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტებისა და სხვადასხვა ქვეყნის საელჩოების წარმომადგენლები დაესწრნენ.თიბისი კაპიტალის  დირექტორმა და კვლევების მიმართულების ხელმძღვანელმა სავაჭრო პალატის წევრებს გაუზიარეს მოლოდინები, თუ რა გავლენას იქონიებს აშშ-ის სატარიფო პოლიტიკა გლობალურ და ადგილობრივ ბაზრებზე, ასევე, მიმოიხილეს ქვეყნის მაკროეკონომიკური და სექტორული ტენდენციები და პროგნოზები.აშშ-ის მიერ დაწესებული ტარიფები, შესაძლოა, უარყოფითად აისახოს გლობალურ ეკონომიკაზე, რაც გავლენას მოახდენს საქართველოზეც, მათ შორის ექსპორტზე, ფასებსა და ლარის კურსზე. მნიშვნელოვანია, რომ აშშ-ის წილი საქართველოს იმპორტში 12.2%-ია, ექსპორტში – 2.1%, ინვესტიციებში – 7.4%-ს შეადგენს, ხოლო ფულად გზავნილებში – 18.4%-ს.შეხვედრაზე  განხილული იყო უძრავი ქონებისა და ტურიზმის სექტორიც. თიბისი კაპიტალის მაკროეკონომიკური განახლების თანახმად, თბილისში უძრავი ქონების გაყიდვები 2025 წლის პირველ კვარტალში შემცირდა, თუმცა ფასებში მნიშვნელოვანი ცვლილებები არ შეინიშნება. აღსანიშნავია, რომ 2023-2024 წლებში თბილისში გაცემულია 2.7 მილიონი მ² საცხოვრებელი ფართობის მშენებლობის ნებართვა, რაც ბაზარზე მიწოდების ზრდას ნიშნავს.რაც შეეხება ტურიზმის სექტორს - 2024 წელს საერთაშორისო ვიზიტებმა 6.45 მილიონს მიაღწია, რაც 4.6%-ით აღემატება წინა წლის მაჩვენებელს. ამასთან, ვიზიტორების რაოდენობა იზრდება ჩინეთიდან, ინდოეთიდან და ყაზახეთიდან, რაც უვიზო რეჟიმისა და პირდაპირი ფრენების  შედეგია.

აღმოაჩინეთ მარკეტინგული კურსები "საქართველოს ბანკის" ბიზნესკურსზე

1744885707

ამ მიზნით, ბანკმა რამდენიმე წლის წინ შექმნა პლატფორმა businesscourse.ge, რომელზეც მრავალფეროვანი ონლაინ კურსებია ხელმისაწვდომი.პლატფორმაზე ახლა 60-მდე კურსია განთავსებული. მათ შორისაა მარკეტინგის მიმართულების კურსები, რომლებიც ამ დარგის თანამედროვე პრინციპებსა და მეთოდებს მიმოიხილავს. კურსები ხელმისაწვდომია დისტანციურად, ვიდეოლექციების ფორმატში და მათი გავლა ნებისმიერ მსურველს, ნებისმიერ დროს შეუძლია.მარკეტინგული კვლევის როლი ბიზნესშიამ კურსის გავლის შემდეგ გაიგებთ, თუ რა მნიშვნელობა აქვს მარკეტინგული კვლევის დაგეგმარების სწორ პროცესსა და ჩატარებას ბიზნესისთვის. გაეცნობით მარკეტინგული კვლევის მეთოდებს, თვისებრივი და რაოდენობრივი კვლევების ძირითად უპირატესობებსა და განსხვავებებს. ასევე გაიგებთ, თუ რა ინფორმაციას გვაძლევს მარკეტინგული კვლევა ბიზნესის განვითარებისა და წინსვლისთვის. კურსი შედგენილია გლობალური კვლევითი-საკონსულტაციო კომპანია ACT-ის აღსრულების ლიდის, ნატალია კვიწინაშვილის, მიერ.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.Email მარკეტინგიბიზნესკურსზე „Email მარკეტინგი“ შეისწავლით, მომხმარებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართის შეგროვების მეთოდებს, ტექსტური მეილების ვიზუალიზაციასა და ციფრული ხელსაწყოების ისე გამოყენებას, რომ შეძლოთ ეფექტური კამპანიების დაგეგმვა და გაშვება თქვენი ბიზნესისთვის. კურსს უძღვება საქართველოს ბანკის ციფრული არხების ხელმძღვანელი, სოსო გომარელი.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.ელექტრონული კომერციააღნიშნული კურსით გაიგებთ, როგორ შექმნათ ელექტრონული კომერციის ვებგვერდი, რომელი პლატფორმები გამოიყენოთ, რა როლს ასრულებს ხელოვნური ინტელექტი და ციფრული მარკეტინგი ამ გზაზე. ეს ყველაფერი კი წარმატებული ბიზნესის წამოწყებასა თუ მართვაში დაგეხმარებათ. მას უძღვება ელექტრონული კომერციის სპეციალისტი, თორნიკე აფხაზი.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.კონტენტის მენეჯმენტიამ კურსით შეიტყობთ, რა მნიშვნელობა აქვს კონტენტის მარკეტინგს დამწყები ბიზნესებისთვის, კონტენტის როგორი ფორმატები არსებობს, როგორ უნდა შეადგინოთ კონტენტის სტრატეგია და დაგეგმოთ კამპანია. კურსის განმავლობაში გაიცნობთ მარტივ აპლიკაციებს, რომლებიც კონტენტის შექმნაში დაგეხმარებათ, ამასთან, გაეცნობით თანამედროვე ტენდენციებს. კურსი მოამზადა ესერტი კონტენტ სტუდიოს დამფუძნებელმა ლიანა მეტრეველმა.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.ბრენდინგიბრენდინგის ბიზნესკურსის გავლის შემდეგ გაიგებთ, სად იწყება ბრენდი, რა ნაბიჯები უნდა გადადგათ მის ასაშენებლად, როგორ უნდა შეურჩიოთ ბრენდს მთავარი საკომუნიკაციო გზავნილი, როგორ დაარქვათ სახელი, რა დეტალები გაითვალისწინოთ ბრენდის დიზაინის შექმნისას და სხვა. კურსს უძღვება ალექს ჩიქოვანი, Live Branding-ის დამფუძნებელი და აღმასრულებელი დირექტორი.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.ინფორმაციისთვის, ბიზნესკურსი ბიზნეს 360°-ის ნაწილია. ბიზნეს 360° კი ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ყველა იმ შესაძლებლობას აერთიანებს, რასაც საქართველოს ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის ქმნის — იქნება ეს საგანმანათლებლო პროექტები, განვითარებაზე ორიენტირებული პროგრამები, შეთავაზებები, ღონისძიებები, სექტორული კვლევები თუ სხვა.

"საქართველოს ბანკის" მხარდაჭერით, სამშენებლო მასალების საერთაშორისო გამოფენა Caucasus Build გაიმართება

1744883403

გამოფენის მიზანი სამშენებლო ინდუსტრიის განვითარება, დარგში მომუშავე კომპანიებს შორის გამოცდილების გაზიარება და სფეროთი დაინტერესებული პირებისთვის მრავალფეროვანი პროდუქტებისა თუ სერვისების გაცნობაა.Caucasus Build ექსპოჯორჯიას ყველაზე მასშტაბური გამოფენაა, რომელიც უკვე 30 წელია აღმოსავლეთ ევროპისა და კავკასიის რეგიონისთვის იმართება. ღონისძიებას წელს 25-27 აპრილს, ექსპო ჯორჯიას მე-11, მე-6, მე-5 და მე-4 პავილიონები და გარე სივრცე უმასპინძლებს. გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება სამშენებლო და სარემონტო მასალების დიდი არჩევანი და სპეციალური შეთავაზებები, როგორც ადგილობრივი, ისე საერთაშორისო კომპანიების მხრიდან.გამოფენაში მონაწილეობას მიიღებენ სამშენებლო ტექნიკისა და დანადგარების, სარემონტო და სამშენებლო მასალების, ელექტრო სისტემებისა თუ აუზების მწარმოებელი კომპანიები. ჯამში, გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება 120-ზე მეტი კომპანია.გამოფენის ფარგლებში გაიმართება თემატური ღონისძიებები, ვორკშოპები და პანელური დისკუსიები. მონაწილეები უახლეს პროდუქციასა და დარგის ინოვაციებს გაეცნობიან.ღონისძიებაზე დასწრება თავისუფალია ნებისმიერი მსურველისთვის. მეტი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებგვერდს ან ღონისძიების გვერდს Facebook-ზე.აღსანიშნავია, რომ საქართველოს ბანკი ღონისძიებას მხარს უჭერს ბიზნეს 360°-ის ფარგლებში. ბიზნეს 360° პლატფორმაა, რომელიც ყველა იმ შესაძლებლობას აერთიანებს, რასაც საქართველოს ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის ქმნის — იქნება ეს საგანმანათლებლო პროექტები, განვითარებაზე ორიენტირებული პროგრამები, შეთავაზებები, ღონისძიებები, სექტორული კვლევები თუ სხვა. 

დააგროვეთ 5-ჯერ მეტი PLUS ქულა City Mall-ში - "საქართველოს ბანკის" სააღდგომო შეთავაზება

1744882891

შეთავაზების ფარგლებში, City Mall-ის გლდანისა და საბურთალოს ფილიალში, PLUS ბარათით მინიმუმ 50 ლარის გადახდის შემთხვევაში მომხმარებლებს შესაძლებლობა ექნებათ 5ჯერ მეტი PLUS ქულა დააგროვონ.  (მაქსიმუმ 20 000 PLUS ქულა)გარდა ამ შეთავაზებისა, საქართველოს ბანკი მომხმარებლებს სააღდგომო შეთავაზებების ფარგლებში, სხვადასხვა აქციას სთავაზობს.PLUS ბარათით გადახდისას:17 აპრილს - Chicolli-ს ფიზიკურ ფილიალებში შოკოლადის პროდუქციაზე 20%-იან ფასდაკლება იქნება; 18 აპრილს - გადაიხადეთ Wallet-ში დამატებული PLUS ბარათით Jysk-ის ფიზიკურ ფილიალში, ხოლო ონლაინ მაღაზიაში კი სტანდარტული PLUS ბარათით და დაიბრუნეთ გადახდილი თანხის 30% PLUS ქულების სახით. (მაქს, 100 ლარის PLUS ქულა);18 აპრილის ჩათვლით Carrefour-ში 3-ჯერ მეტ PLUS ქულას დააგროვებთ.  (მაქს. 20 00 PLUS ქულა);17,18 და 19 აპრილს - ფრესკოს დიდი დიღმის ფილიალში მომხმარებლები 20%-იანი ქეშბექით ისარგებლებენ (მაქსიმუმ 200 ლარი);ასევე, 30 აპრილამდე - PLUS ქულებით გადახდისას 20% ფასდაკლება მოქმედებს საკონდიტროებში: ტორტინი, საკონდიტრო ლიკა, გურმე, საბლე, დოლჩე ვიტა, მზეკაბანი, შოკოლატერია არტიზანი.AmEx ბარათით გადახდისას:25 აპრილს, საკრედიტო AmEx ბარათით გადახდისას Eshvi-ს მაღაზიებში 30% ქეშბექს მიიღებთ. (მაქს. 150 ლარის MR ქულა)30 აპრილის ჩათვლით კი შეიძინეთ სასურველი პროდუქცია და დააგროვეთ 2-ჯერ მეტი MR ქულა შემდეგ მაღაზიებში:Manamo Home;White Studio;Puri Guliani Express;Alcorium;Whisky House;Smugglers;Old Supra;Wilmax Home;Likastan.საქართველოს ბანკის შეთავაზებები სრულად შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე.ინფორმაციისთვის, PLUS ბარათის შეკვეთა შესაძლებელია ონლაინ, საქართველოს ბანკის მობილბანკში, ფიზიკური ბარათის შერჩევის შემთხვევაში, მას ბანკის სასურველ ფილიალში მიიღებთ, ციფრული PLUS ბარათის გააქტიურება კი წამებში, მობილბანკიდან არის შესაძლებელი.

STEM სკოლაში 200 მოსწავლე "საქართველოს ბანკის" სტიპენდიატია

1744872712

პროექტის მიზანი ხარისხიან განათლებაზე ხელმისაწვდომობის ზრდა და ახალგაზრდების მომავლის პროფესიებით დაინტერესებაა.იმისათვის, რომ STEM სკოლაში სწავლა საქართველოს მასშტაბით მცხოვრები, თითოეული მოსწავლისთვის ხელმისაწვდომი გახდეს, გაკვეთილები ონლაინ ტარდება, რაც ახალგაზრდებს აძლევს შესაძლებლობას, სასწავლო პროცესს ნებისმიერი ლოკაციიდან დაესწრონ.ამასთან, განათლების კიდევ უფრო მეტი შესაძლებლობის შესაქმნელად, საქართველოს ბანკი ყოველწლიურად, მისაღებ გამოცდაზე საუკეთესო შედეგის მქონე მოსწავლეებს STEM სკოლაში სწავლას უფინანსებს. წელს ბანკის სტიპენდიატი 90 მოსწავლე გახდება, რომელთაგან 60 სრულ, 30 კი 50%-იან დაფინანსებას მიიღებს.ამჟამად STEM სკოლაში 200 მოსწავლე საქართველოს ბანკის სტიპენდიატია და მათი რაოდენობა კიდევ გაიზრდება.ინფორმაციისთვის, ახალგაზრდების მხარდაჭერის მიზნით, საქართველოს ბანკის CSR მიმართულებისთვის უკვე 5 წელზე მეტია განათლება პრიორიტეტია. სწორედ ამიტომ, ბანკი 40-ზე მეტ საგანმანათლებლო პროექტს ახორციელებს და უჭერს მხარს, რითაც 500 000-ზე მეტი მოსწავლისთვის, სტუდენტისა და ახალგაზრდა პროფესიონალისთვის ქმნის განათლების შესაძლებლობას. ბანკის CSR მიმართულების პორტფელი მოიცავს ისეთ საგანმანათლებლო პროექტებს, როგორებიც არის: საქართველოს ბანკის სტიპენდიები; გიორგი ჩახავას სახელობის სტიპენდია; დიდ ბრიტანეთში, აშშ-სა და გერმანიაში სწავლის სრული დაფინანსება; იდეათეკები – საქართველოს ბანკის ბიბლიოთეკების პროექტი; საქართველოს ბანკისა და კომაროვის ერთობლივი პროექტი – STEM სკოლა; საქართველოს ბანკის ოლიმპიადები მოსწავლეებისთვის: STEM ოლიმპიადა, ეკონომიკის ოლიმპიადა, Kings-ის ფინანსური განათლების ოლიმპიადა, ევერესტი. ამასთან, საჯარო მეტყველების კონკურსი, და სხვა.საქართველოს ბანკის მიერ განხორციელებული საგანმანათლებლო პროექტების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ვებგვერდს csr.bog.ge

თიბისი კამპუსი: განათლების უფასო პროგრამა სტუდენტებისთვის

1744872488

თიბისი კამპუსი განათლების მიღების განსხვავებული და გამორჩეული პლატფორმაა, რომელიც ახალგაზრდების მზარდ ცნობისმოყვარეობას, მუდმივი განვითარების სურვილსა და მიზანსწრაფულობას პასუხობს.თიბისი კამპუსში ბიზნეს მიმართულებების სწავლა, საქართველოს ნებისმიერი წერტილიდან, სრულიად უფასოდ, ონლაინ კურსებით შეუძლია ყველა 18-24 წლის ახალგაზრდას.თიბისი კამპუსის პროგრამების ჩამონათვალი ტექნოლოგიური პროექტების მართვის საფუძვლებს, მონაცემთა ანალიზს, UI/UX დიზაინს, მეწარმეობასა და ბიზნესის დაგეგმარებას, სარეკლამო კონტენტის შექმნას, საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციას - SEO და ციფრულ მარკეტინგს მოიცავდა, ახალ ნაკადზე კი ორი ძალიან საინტერესო მიმართულება - IT ბიზნეს ანალიზი და ბაზრის კვლევა დაემატა.არ გადადო დარეგისტრირდი თიბისი კამპუსის ახალ ნაკადზე 25 აპრილის ჩათვლით.თიბისის გუნდი კი დაგახვედრებთ მხიარულ, ინოვაციურ, განვითარებაზე ორიენტირებულ გარემოს, სადაც მოგეცემათ ბიზნეს-ტექნოლოგიურ სივრცეში სანაცნობო წრის გაფართოებისა და ახალი უნარების შეძენის შესაძლებლობა.

საუკეთესო დრო PLUS ბარათის ასაღებად – გაიგე მეტი შეთავაზებების, ფასდაკლებებისა და გათამაშებების შესახებ

1744815419

PLUS ქულების დაგროვება საქართველოს ბანკის ნებისმიერი ბართითაა შესაძლებელი, თუმცა განსაკუთრებული შეთავაზებებით, ფასდაკლებებითა და კიდევ უფრო მეტი ქულებით სწორედ PLUS ბარათის მფლობელები სარგებლობენ.PLUS ბარათის მთავარი უპირატესობებიPLUS ბარათის აღება უფასოდ შეგიძლიათ;ქულებს მომენტალურად აგროვებთ, ნებისმიერი გადახდისას;სხვა ბარათებთან შედარებით აგროვებთ მეტ ქულას და სარგებლობთ სპეციალური შეთავაზებებით;ხშირად სხვადასხვა შეთავაზებები და აქციები მხოლოდ PLUS ბარათის მფლობელებისთვის არის ხელმისაწვდომი.*ერთ-ერთ მსგავსი გათამაშება 7 აპრილს დაიწყო და 1 ივნისამდე გასტანს. გათამაშების ფარგლებში შესაძლებლობა გაქვთ მოიგოთ სხვადასხვა პრიზი – 100, 1 000 ან 10 000 ლარი.  მონაწილეობის მისაღებად უბრალოდ PLUS ბარათით უნდა შეასრულოთ ნებისმიერი ოდენობის ტრანზაქცია.გათამაშებაზე სრულ ინფორმაციას აქ ნახავთ.როგორ გამოიყენოთ PLUS ბარათით დაგროვილი ქულებიPLUS ქულების გამოყენება სხვადასხვა პროდუქტსა თუ მომსახურებაში შეგიძლიათ. ერთ-ერთი მთავარი უპირატესობა, რაც PLUS ქულების სისტემას გააჩნია, არის ის, რომ არ გჭირდებათ თვეობით მოცდა, სანამ მათ გამოყენებას შეძლებთ. PLUS ქულების დახარჯვა ყოველდღიურად შეგიძლიათ, მობილური ბალანსის შევსებაში თუ ბევრ სხვა წვრილმანში – აფთიაქებში, წიგნისა და ტექნიკის მაღაზიებში, კვების ობიექტებში და ა.შ.მნიშვნელოვანია ისიც, რომ PLUS ქულებს არ გააჩნია რაიმე ვადა, შესაბამისად მათი გამოყენება ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ, როცა ამას თავად ჩათვლი საჭიროდ. ხელსაყრელი პირობაა ისიც, რომ შეგიძლიათ PLUS ქულები სხვას გადაურიცხოთ, ან თავად მიიღოთ. PLUS-ის დაბადების დღე5 ივლისი PLUS ბარათის მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებული დღეა, რადგან  PLUS- ის დაბადების დღესთან დაკავშირებით, PLUS ქულებით გადახდისას, უკვე მე-7 წელია, რაც მომხმარებლებს პარტნიორ ობიექტებში განსაკუთრებული შეთავაზება ხვდებათ.როგორ ავიღოთ PLUS ბარათიPLUS ბარათს ძალიან მარტივად, მობილბანკის დახმარებით შეუკვეთავთ და ციფრულ ბარათს გაიაქტიურებთ, სულ რამდენიმე წამში. ფიზიკური ბარათის მიღებას კი ჩვენს ნებისმიერ ფილიალში შეძლებთ.არ დაკარგოთ დრო, რადგან ახლა PLUS ბარათის ასაღებად საუკეთესო დროა – მიიღეთ მონაწილეობა გათამაშებაში და დაელოდეთ ახალ შეთავაზებებს და ფასდაკლებებს.

"საქართველოს ბანკის" მხარდაჭერით, ბუღალტრული პროცესების გაციფრულების ვორკშოპი გაიმართა

1744806723

ამჯერად, რეგულარული ბიზნეს-ღონისძიებების სერიის მორიგი შეხვედრა გაიმართა, სადაც Fas Group-ის დამფუძნებელმა, ნათია სხვიტარიძე ბუღალტრული პროცესების გაციფრულებაზე ისაუბრა.ვორკშოპზე მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლები გაეცნენ:სტაბილური შემოსავლების უზრუნველყოფისა და ხარჯების ეფექტიანად მართვის გზებს;ბუღალტრული აღრიცხვის თანამედროვე მეთოდებსა და ტექნოლოგიებს;აღრიცხვისა და დეკლარირების მეთოდებს Fas Group-ის ახალი პროდუქტის დახმარებით.ღონისძიებას ბიზნესის 70-მდე წარმომადგენელი ესწრებოდა. ხოლო მათ, ვინც ვერ მოახერხა ვორკშოპში მონაწილეობის მიღება, შესაძლებლობა აქვთ, ბუღალტრული პროცესების შესახებ მეტი ინფორმაცია საქართველოს ბანკის ბიზნესკურსიდან მიიღონ.ნათია სხვიტარიძის ავტორობით შექმნილი ბიზნესკურსი „როგორ დავთვალოთ სწორად“ ნებისმიერი მსურველისთვის ონლაინ ვიდეოლექციების ფორმატშია ხელმისაწვდომი. კურსის დახმარებით გაეცნობით ბუღალტრულ და ფინანსურ საკითხებს, რომლებსაც გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს კომპანიის სწორად ფუნქციონირებისა და განვითარებისთვის.„ბიზნესის საჭიროებების კვლევა ჩვენი ყოველდღიური საქმიანობის განუყოფელი ნაწილია. სწორედ ამ კვლევების შედეგად მიღებული მიგნებებით ჩვენ ვქმნით მრავალფეროვან პროექტებს მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის — როგორც ფიზიკური შეხვედრების, ისე დისტანციური სასწავლო რესურსების სახით. მათ შორისაა ღონისძიებები და კურსები საბუღალტრო თემატიკაზე. ჩვენთვის განსაკუთრებით საამაყოა მზარდი დაინტერესება ამ პროექტების მიმართ. ეს გვაძლევს მოტივაციას, არ გავჩერდეთ და ჩვენი წვლილი შევიტანოთ ბიზნესის გაძლიერებაში“, — აცხადებენ საქართველოს ბანკში.ინფორმაციისთვის, ბიზნეს 360° ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ყველა იმ შესაძლებლობას აერთიანებს, რასაც საქართველოს ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის ქმნის — იქნება ეს საგანმანათლებლო პროექტები, განვითარებაზე ორიენტირებული პროგრამები, შეთავაზებები, ღონისძიებები, სექტორული კვლევები თუ სხვა.

"საქართველოს ბანკის" Ads მენეჯერით კერამიკ სტუდია 1300-მა საგაზაფხულო შეთავაზებები შექმნა

1744806470

გაზაფხულის კამპანიაში ჩაერთო “კერამიკ სტუდია 1300”, რომელიც 10 წლის წინ ტასო გომელაურმა და ირინა ჯიბუტმა დააარსეს. კომპანიას მომხმარებელი ჰყავს როგორც საქართველოში, ისე მის საზღვრებს გარეთ. საქართველოს ბანკის კამპანიის ფარგლებში კი მათ კერამიკის ნივთების სპეციალური, გაზაფხულის თემატიკის კოლექცია შექმნეს და Ads მენეჯერით შეთავაზება შექმნეს.„ორივე კერამიკოსები ვართ და ძალიან გვიყვარს ჩვენი საქმე. სტუდია, პრაქტიკულად, ჩვენი შვილია, რომელიც 10 წლის განმავლობაში ძალიან გაიზარდა  და განვითარდა. უკვე ბევრი მომხმარებელი გვყავს, როგორც საქართველოში, ასევე მის  საზღვრებს გარეთ. ამ წლების განმავლობაში შევკარით ფანტასტიური გუნდი და სწორედ ჩვენი გუნდის დამსახურებით ყოველდღიურად იბადება ახალი ნამუშევრები. საინტერესო გამოციდლება იყო საქართველოს ბანკთან თანამშრომლობა. ამ პარტნიორობის ფარგლებში, ერთ-ერთ კოლექციაზე ვიმუშავეთ, რომელიც მოიხატა სპეციალურად 3-8 მარტის დღესასწაულებისთვის“, — ამბობენ „კერამიკ სტუდია 1300“ დამფუძნებლები.გაშვებული შეთავაზებით „კერამიკ სტუდია 1300“ სამიზნე აუდიტორიას — სტუდენტებს მიწვდა. ამის განსაზღვრა Ads მენეჯერით შეთავაზების შექმნის საწყის ეტაპზეა შესაძლებელი. სასურველი ტიპის შეთავაზების (ქეშბექი, ფასდაკლება ან პლუს ქულების დაგროვება) შერჩევის შემდეგ, შესაძლებელია სასურველი აუდიტორიის მონიშვნა — ასაკის, სქესის, რეგიონის, ინტერესების ან ტიპის მიხედვით. გაშვებული შეთავაზება კი საქართველოს ბანკის მობილბანკში, sCoolApp-ში და Offers.bog.ge-ზე ქვეყნდება. ჯამში ამ პლატფორმებს 1 500 000-ზე მეტი მომხმარებელი იყენებს.საგულისხმოა, რომ Ads მენეჯერი ბიზნესებს მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღების შესაძლებლობას აძლევს, რადგან შეთავაზების გაშვების შემდეგ, მისი პროგრესი რეალურ დროშია ხელმისაწვდომი. შეთავაზების დასრულების შემდეგ Ads მენეჯერში შედეგების შესახებ დეტალური ანგარიშიც ჩნდება. მათ შორის ბიზნესები აკვირდებიან შემოსავლების დინამიკას, უნიკალური მომხმარებლების რიცხვს, დემოგრაფიულ მონაცემებს და სხვა პარამეტრებს.თუ თქვენც გსურთ თქვენი პროდუქტის ან სერვისის შეთავაზება შექმნათ, ეწვიეთ ბმულს. ცნობისთვის, პლატფორმაზე შესვლას შეძლებენ დირექტორები იმ მომხმარებლის სახელითა და პაროლით, რომელსაც ბიზნეს მობილბანკის ან ბიზნეს ინტერნეტბანკისთვის იყენებენ. ორგანიზაციის სხვა თანამშრომლებს კი შეთავაზების შექმნის უფლება დირექტორმა უნდა მიანიჭოს.