1764926770
6 დეკემბრიდან, ყოველ შაბათ-კვირას, გახსენით საახალწლო შეთავაზებების კალენდარი და თქვენზე მორგებულ სხვადასხვა კატეგორიაში, ისარგებლეთ ჯადოსნური შეთავაზებებით.კალენდრის მიხედვით, პირველ შაბათ-კვირას, 6-7 დეკემბერს, მომხმარებლებს შეთავაზებები ძირითადად აქსესუარების მაღაზიებში დახვდებათ, სადაც ახალი თიბისი ბარათით, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათით და ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას, 30% ქეშბექს მომენტალურად დაიბრუნებენ. ახალი თიბისი ბარათის და ერთგული საკრედიტო ბარათის შემთხვევაში - ჯამში მაქსიმუმ 100 ლარს, ხოლო თიბისი კონცეპტის მომხმარებლები - ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებითა და ერთგული საკრედიტო ბარათით 150 ლარს.პარტნიორი ობიექტები:HER STORE, Kaleisi, Giggles, Beauty Scent, Old Supra/OldSupra.ge, Cosmo, ბაგატტი, სათვალის გალერეაშეთავაზება ვრცელდება ჩამოთვლილი ბრენდების მხოლოდ ფიზიკურ მაღაზიებში, გარდა HER STORE OldSupra.ge-ს და Cosmo-ს ონლაინ მაღაზიებისა.შეთავაზების დამატებითი პირობების სანახავად, გადადით ბმულზე.დაიწყეთ მზადება ახალი წლისთვის, აიღეთ ახალი თიბისი ბარათი მობაილბანკიდან სულ რაღაც 30 წამში და ისარგებლეთ მუდმივად თქვენს სურვილებზე მორგებული შეთავაზებებით.
1764926279
ახალი ფილიალი სავაჭრო სივრცეს, კაფეს, ტერასას და გარე და შიდა საპარკინგე სივრცეებს აერთიანებს. ის სრულად მომხმარებლის ინტერესებზე არის მორგებული. ფილიალში დასაქმებულია ადგილობრივი 300-ზე მეტი თანამშრომელი. საწარმოში კი ყოველდღიურად 1,000-ზე მეტი დასახელების პროდუქტი მზადდება.ინფორმაციისთვის, აგროჰაბის პირველი ფილიალი 2016 წელს გაიხსნა და ის აგროპროდუქტების პირველი ჰიპერმარკეტია საქართველოში. კომპანია თავად აწარმოებს სხვადასხვა პროდუქტს. მას აქვს ISO22000 სტანდარტით სერტიფიცირებული რძის გადამამუშავებელი ქარხანა, ფერმები, ხორცპროდუქტების, პურ-ფუნთუშეულის, საკონდიტროს, ნახევარფაბრიკატებისა და საკონსერვო საამქროები, ასევე საკუთარი ღვინის მარანი. აღსანიშნავია, რომ აგროჰაბში წარმოდგენილი პროდუქტები ნატურალური ქართული ნედლეულისგან მზადდება და ის წარმოების ყველა ეტაპზე მრავალსაფეხურიან შემოწმებას გადის."აგროჰაბის ქუთაისის ფილიალი არის რიგით მეორე, ბათუმის შემდეგ, რომელიც რეგიონის მასშტაბით გაიხსნა. ჩვენი მიზანია, უფრო მეტ მომხმარებელს ჰქონდეს მაღალი ხარისხის პროდუქტთან და მომსახურებასთან წვდომა. ჩვენთვის ეს ზრდისა და მომხმარებელთან უფრო ახლოს ყოფნის კიდევ ერთი ნაბიჯია, ხოლო რეგიონისთვის ეკონომიკური სტიმული, რადგან მსგავსი ინიციატივები ქალაქში ახალ შესაძლებლობებს ქმნის და დასაქმებას უწყობს ხელს.საქართველოს ბანკთან მრავალწლიანი პარტნიორობა ჩვენი საქმიანობის სტაბილურად განვითარების მნიშვნელოვანი ფაქტორია. ეს არის თანამშრომლობა, რომელიც საერთო ხედვას ეფუძნება - ხელი შევუწყოთ ქართული წარმოების განვითარებას, მომხმარებლების წახალისებას და ეკოსისტემის გაძლიერებას. წლების განმავლობაში ერთობლივად არაერთი ინიციატივა განვახორციელეთ, მათ შორის: ფერმერული და სასათბურე მეურნეობების გაძლიერება, ცენტრალური წარმოების გაფართოება და უახლესი პროექტი - ცენტრალური წარმოების მზის პანელებით აღჭურვა, რაც ენერგოეფექტიანობის და მდგრადი განვითარების მიმართულებით მნიშვნელოვანი ნაბიჯია.გარდა ამისა, ერთობლივად შექმნილმა აქციებმა და შეთავაზებებმა ათასობით ერთგული მომხმარებელი გააერთიანა, რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ ამ პარტნიორობის მიზანი ნამდვილად მომხმარებლის კმაყოფილებაზე არის ორიენტირებული. სამომავლოდ ეს თანამშრომლობა კიდევ უფრო გაღრმავდება და მომხმარებლებს არაერთ საინტერესო ინიციატივას შევთავაზებთ“, - განაცხადა აგროჰაბის დირექტორმა გიორგი ჯაშიაშვილმა.ინფორმაციისთვის, აგროჰაბის ქუთაისის შენობის დიზაინზე არქიტექტურულმა კომპანია „სტუდია9“-მ იმუშავა, რომელიც 2025 წელს პრესტიჟული საერთაშორისო არქიტექტურული კონკურსის Architizer A+Awards - ის გამარჯვებული გახდა.
1764858436
საცხოვრებელი კომპლექსის კონცეფცია თანამედროვეობისა და ბუნებასთან ჰარმონიული ცხოვრების გაერთიანებას გულისხმობს. პროექტი ერთ სივრცეში კერძო სახლებსა და Lake house-ს მრავალფუნქციურ შენობას გააერთიანებს. კომპლექსში განთავსდება სხვადასხვა ტიპის გასართობი და დასასვენებელი ინფრასტრუქტურა, მათ შორის: ფიტნესკლუბი, აუზი, ასევე, არტ გალერეა და რესტორანი; მოეწყობა ბიზნესშეხვედრების სივრცეც, რომელიც განკუთვნილი იქნება LakeHouse-ის კლუბის წევრებისთვის.პროექტის არქიტექტურაზე როგორც ადგილობრივი, ასევე საერთაშორისო პროფესიონალები მუშაობენ. კომპლექსის მშენებლობა ორ ფაზად განხორციელდება, პირველი ეტაპი კი 2026 წელს უნდა დასრულდეს."მოხარული ვარ, რომ თიბისისა და Placemakers-ის პარტნიორობით, თბილისს კიდევ ერთი მაღალი კლასის კომპლექსი შეემატება. გამორჩეული მდებარეობა, არქიტექტურა და ენერგოეფექტური ინფრასტრუქტურა პროექტს კიდევ უფრო საინტერესოს ხდის; მნიშვნელოვანია, რომ The Lake ბაზარზე ახალ ხედვასა და მაღალ სტანდარტებს ამკვიდრებს, რაც თიბისისთვის პრიორიტეტულია. უძრავი ქონების სექტორი სწრაფად ვითარდება, რაშიც თიბისი აქტიურად მონაწილეობს - ბოლო 3 წელში ჩვენი პორტფელი 110%-ით გავზარდეთ; უძრავი ქონების დეველოპმენტში თიბისის დაფინანსება 1.9 მილიარდ ლარს შეადგენს და ბანკის წილი ბაზარზე 43%-ია“,- გიორგი დარჩიაშვილი, თიბისის მსხვილი და საშუალო კორპორატიული კლიენტების მომსახურების დეპარტამენტის დირექტორი.“ჩვენს გუნდს თიბისისთან მრავალწლიანი ურთიერთობა აკავშირებს. მოხარულები ვართ, რომ Placemakers-ის პირველ პროექტს - The Lake - სწორედ ასეთი ძლიერი ფინანსური პარტნიორის მხარდაჭერით ვახორციელებთ. დარწმუნებულები ვართ, რომ უძრავი ქონების ბაზარს ერთობლივად არაერთ საინტერესო პროექტს შევთავაზებთ“,- ნოდარ ადეიშვილი, Placemakers-ის მმართველი პარტნიორი.
1764848895
რა შესაძლებლობებს ქმნის საქართველოს ბანკი მოსწავლეებისთვის?იდეათეკა - 11 რეგიონი, 25 სკოლა, 18 000-ზე მეტი მოსწავლისთვის შექმნილი განათლების შესაძლებლობამეექვსე წელია, რაც ხარისხიან განათლებაზე ხელმისაწვდომობის გასაზრდელად საქართველოს ბანკი რეგიონების სკოლებში ინოვაციურ ბიბლიოთეკებს - იდეათეკებს ხსნის, რომელთა მეშვეობით, 18 000-ზე მეტი მოსწავლისთვის ქმნის შემეცნებისა და ახალი აღმოჩენების სივრცეს. ყოველი იდეათეკა აღჭურვილია მრავალფეროვანი, 2000-მდე წიგნისგან შემდგარი ბიბლიოთეკით, განათლების მისაღებად საჭირო თანამედროვე ინსტრუმენტებით - კომპიუტერებით, პროექტორებით და STEM კუთხით.დღეისათვის იდეათეკები 11 რეგიონის, 25 სკოლაში ფუნქციონირებს და მათი რაოდენობა ყოველწლიურად იზრდება.STEM სკოლა - 2000-მდე მოსწავლე, 300-ზე მეტი სტიპენდიატიSTEM სკოლა საქართველოს ბანკის და კომაროვის სკოლის მიერ შექმნილი პროექტია, რომელიც VII-XI კლასის მოსწავლეებს შესაძლებლობას აძლევს, მიიღონ როგორც თეორიული, ასევე პრაქტიკული ცოდნა და გამოცდილება. STEM სკოლაში გაკვეთილები ონლაინ ტარდება, რაც საქართველოს მასშტაბით მცხოვრებ მოსწავლეებს შესაძლებლობას აძლევს, დისტანციურად დაესწრონ გაკვეთილებს და მიიღონ ხარისხიანი განათლება.განათლების კიდევ უფრო მეტი შესაძლებლობის შესაქმნელად, საქართველოს ბანკი ყოველწლიურად საუკეთესო შედეგის მქონე 90 სტიპენდიატს ასახელებს და მათ სწავლის ხარჯებს უფინანსებს - 60 მოსწავლეს სრულად, ხოლო 30-ს ნაწილობრივ.წელს STEM სკოლაში სწავლის სურვილი 1500-ზე მეტმა მოსწავლემ გამოთქვა, კურსი კი საუკეთესო შედეგის მქონე 700-ზე მეტმა მოსწავლემ გაიარა.STEM ოლიმპიადა - 300-ზე მეტი სკოლა, 1500-ზე მეტი მოსწავლემოსწავლეების მომავლის პროფესიებით დაინტერესების მიზნით, საქართველოს ბანკი, კომაროვის სკოლასთან ერთად, STEM ოლიმპიადას ახორციელებს. ინიციატივის ფარგლებში კი შესაძლებლობას აძლევს მოსწავლეებს, გამოავლინონ საკუთარი ცოდნა და აღმოაჩინონ ახალი შესაძლებლობები.STEM ოლიმპიადაში წელს მონაწილეობა 150-ზე მეტი სკოლის 800-ზე მეტმა მოსწავლემ მიიღო. საპრიზო ადგილზე გასულ სკოლის გუნდს კი საქართველოს ბანკისგან ფულადი პრიზი 10 000 ლარი გადაეცა.CODE-IT - 400-მდე მოსწავლემომავლის პროფესიების კიდევ უფრო მეტად პოპულარიზაციის მიზნით, საქართველოს ბანკი სხვადასხვა პროექტს უჭერს მხარს. მათ შორის ერთ-ერთი Code-IT-ია, რომელიც საქართველოს ბანკის, Lineate-ისა და საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს (GITA) თანამშრომლობით შეიქმნა.პროექტი პროგრამირებით დაინტერესებულ ახალგაზრდებს შესაძლებლობას აძლევს, საქართველოს 8 ტექნოპარკში - ოზურგეთში, ბათუმში, ზუგდიდში, სენაკში, კასპში, გურჯაანში, თელავში, ახმეტასა და თბილისში (და დამატებით 5 ლოკაციაზე) დაეუფლონ პროგრამირების საფუძვლებს. ინიციატივის ფარგლებში, წელს 170 მოსწავლე გადამზადდა.ევერესტის ოლიმპიადა - 105 000-ზე მეტი მოსწავლეამასთან, საქართველოს ბანკი საქართველოში ყველაზე მასშტაბური ევერესტის მათემატიკის ოლიმპიადის გენერალური სპონსორია.ყოველწლიურად პროექტში მონაწილეობას 35 000-ზე მეტი II, III, IV, V და VI კლასის მოსწავლე იღებს.საქართველოს ბანკი ეკონომიკური განათლებისთვისსაქართველოს ბანკი ფინანსური განათლების ამაღლების მიზნით არაერთ პროექტს ახორციელებს, მათ შორის, მართავს ტრენინგებს მშობლებისთვის, სტუდენტებისთვის და მასწავლებლებისთვის.ეკონომიკის ოლიმპიადა - 1000-ზე მეტი მონაწილეეკონომიკური ცნობიერების ამაღლების მიზნით, საქართველოს ბანკი, ორგანიზაცია GELi-ს ინიციატივით გამართული ეკონომიკის ოლიმპიადის მხარდამჭერია. ინიციატივა საერთაშორისო პროექტის ნაწილია, რომელიც 2016 წელს Institute of Economic Education (INEV) მიერ ჩეხეთში შეიქმნა და მასში ყოველწლიურად 30 ქვეყნის 80 000 მოსწავლე მონაწილეობს.ოლიმპიადა სამ ეტაპად ტარდება და მასში მე-10, მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ. ეკონომიკის ოლიმპიადისადმი დაინტერესება ყოველწლიურად იზრდება. თუმცა, საქართველოში გამართულ ეროვნულ ტურში მონაწილეობის მიღება ყოველწლიურად საუკეთესო შედეგის მქონე 200 მოსწავლეს შეუძლია.ეს საქართველოს ბანკის მიერ განხორციელებული საგანმანათლებლო პროექტების მხოლოდ ნაწილია. ინიციატივების შესახებ დეტალური ინფორმაცია ხელმისაწვდომია ვებგვერდზე: ganatleba.bog.ge
1764846796
სწორედ, ამ მიზნით განხორციელებულ ინიციატივებს შორისაა წლის შემაჯამებელი დემო დღე, რომელიც თავისი შინაარსითა და მიზნობრიობით, მართლაც გამორჩეული ღონისძიებაა.ამ დღეს, თიბისის ეჯაილ გუნდები იკრიბებიან; კოლეგებსა და დაინტერესებულ მხარეებს საინტერესო და ღირებულ ინკრემენტებს უზიარებენ. ასევე, იღებენ მნიშვნელოვან უკუკავშირს. ღონისძიების შემაჯამებელი ნაწილი კი, გამარჯვებულების გამოვლენას ეთმობა."დემო დღე გვეხმარება, კიდევ უფრო უკეთესად დავინახოთ, თუ რა პროცესები მიმდინარეობს თიბისიში და როგორ მუშაობს თითოეული ჩვენგანი იმისთვის, რომ საბოლოოდ, მომხმარებელმა საუკეთესო გამოცდილება მიიღოს. ამ დღეს ყველაზე ნათლად ჩანს, თუ როგორ სრულდება ჩვენი მთავარი მისია - გავუმარტივოთ ადამიანებს ცხოვრება. დემო დღის არსებობა თიბისიში მნიშვნელოვნად აძლიერებს გამჭვირვალობას, თანამშრომლების ჩართულობასა და საერთო კმაყოფილებას“ - ამბობს ნინო მასურაშვილი, თიბისის რისკების მართვის დირექტორი.წლევანდელი გამარჯვებულები ოთხ ნომინაციაში გამოვლინდნენ:მომხმარებლის რჩეული, ყველაზე ხშირად გამოყენებული ინკრემენტი: P2P ლარში და უცხოურ ვალუტაში გადარიცხვები. გამარჯვებული გუნდი - Transfers PATუმოკლეს დროში შექმნილი ღირებული ინკრემენტი: ბანკთაშორისი გადარიცხვებიგამარჯვებული გუნდები - Currency Exchange Service & Operations Developmentინკრემენტი, რომელმაც ყველაზე დიდი ბიზნეს შედეგი მოიტანა: 1. FCL Customer Dynamic Limits.გამარჯვებული გუნდები - FCL Mobile; FCL Development; FCL Mobile; FCL Commercial; TBC Credit2. საკრედიტო ბარათის აღება 1 წუთში დიჯიტალის არხიდან და ციფრული საკრედიტო ბარათი.გამარჯვებული გუნდები: Credit Cards and Overdrafts; TSYS; BNPL& Credit cards;დამსწრე საზოგადოების რჩეული ინკრემენტი: AI MSME დაკრედიტებაში გამარჯვებული გუნდები - ბიზნეს სეგმენტის მართვის ლიგა და დატა ანალიტიკა.თითოეულ გამარჯვებულ გუნდს საჩუქრად 5000 ლარი გადაეცა.დემო დღის არსებობით, თიბისი აგრძელებს უწყვეტ განვითარებაზე ფოკუსირებას და მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომების გაძლიერებას. ასევე, რა თქმა უნდა, ღიად აღინიშნება გუნდების შრომა და მიღწევები, რაც ხელს უწყობს ორგანიზაციული ღირებულებების კიდევ უფრო გამყარებას.
1764846597
აღნიშნულ კამპანიას სხვადასხვა ქვეყნიდან (აშშ, იტალია, გერმანია, საბერძნეთი, ირლანდია, ისრაელი, ნიდერლანდები, დიდი ბრიტანეთი, ესპანეთი) უკვე 42 გამარჯვებული ჰყავს, რომლებმაც 1,000 ლარიანი პრიზები მიიღეს.როგორ მიიღოთ მონაწილეობა?კამპანიაში ჩართვა მარტივია:უნდა იყოთ საქართველოს ბანკის მომხმარებელი;გაუგზავნოთ გზავნილი საკუთარ თავს;გაანაღდოთ გზავნილი საქართველოს ბანკის მობილბანკში ან ინტერნეტბანკში;ამით გათამაშებაში ავტომატურად ერთვებით.*ინფორმაციისთვის, კამპანიაში მონაწილეობას ვერ შეძლებენ SOLO და Wealth Management (WM) მომხმარებლები.როგორ გროვდება გათამაშების ბილეთები?ყოველი მიღებული 150 ლარი (ან მისი ეკვივალენტი სხვა ვალუტაში) გათამაშების ერთი ბილეთია. ბილეთები კი ავტომატურად გროვდება.მაგალითად, თუ გზავნილით 600 ლარს მიიღებთ და გაანაღდებთ, გათამაშების 4 ბილეთს დააგროვებთ.რა შეგიძლიათ მოიგოთ?ყოველდღე თამაშდება 1,000 ლარი მნიშვნელოვანია იცოდეთ, რომ ყოველდღიური 1,000 ლარის მოგების შანსი გეძლევათ მხოლოდ იმ დღეს, როცა გზავნილს გაანაღდებთ. მაგალითად, ორშაბათს განაღდებული თანხა და მიღებული ბილეთი მხოლოდ ორშაბათის გათამაშებაში მონაწილეობს.20 დეკემბერს კი გათამაშდება მთავარი პრიზი - 10,000 ლარი.ამ ეტაპზე თქვენს მიერ დაგროვებული ყველა ბილეთი გააქტიურდება, რაც მოგების შანსს მაქსიმალურად ზრდის;კამპანიის ფარგლებში შეგიძლიათ ერთხელ მოიგოთ ყოველდღიური პრიზი - 1,000 ლარი და ერთხელ სუპერპრიზი - 10,000 ლარი.რატომ სჯობს გზავნილის განაღდება მობილბანკით?მობილბანკით გზავნილის განაღდება ყოველთვის უფრო კომფორტული და მარტივია.სახლიდან გაუსვლელად, რამდენიმე წუთში მიიღებთ თანხას;სარგებლობთ კონვერტაციის ჩვეულებრივზე უკეთესი კურსით;ხოლო, თუ თქვენი გზავნილი 30,000-ე აღმოჩნდება - თანხას გაიორმაგებთ.გზავნილის კამპანიის შესახებ ყველა საჭირო ინფორმაციას ამ ბმულზე იპოვით.
1764838524
ინვესტირების დაწყება ხშირად უამრავ კითხვას აჩენს - „საიდან დავიწყო?“, „საკმარისი ცოდნა მაქვს?“, “თანხა რომ დავკარგო?“ - ეს კამპანია სწორედ ამ შიშების დაძლევასა და ახალი გამოცდილების მიღებაში დაგეხმარება.პრინციპი მარტივია - თუ აქცია ჯერ არ გიყიდია, შეგიძლია, პირველი ინვესტიცია დანაკარგისგან დაცვის პირობით შეიძინო, რომელიც 30 დღის განმავლობაში იქნება აქტიური: აირჩიე სამი კომპანიის აქციიდან ერთ-ერთი, შეიძინე და 30 დღის შემდეგ, თუ მისი ფასი შემცირდება, დანაკარგი საინვესტიციო ანგარიშზე სრულად დაგიბრუნდება.შედეგად, მიიღებ ინვესტირების გამოცდილებას, მაგრამ არაფერს დაკარგავ - ისწავლი, როგორ მუშაობს ბაზარი, რას ნიშნავს ფასის ცვლილება და როგორია იყო ინვესტორი, როცა უკვე რეალური აქტივი გაქვს. პირადად გამოცდი და ნახავ, რომ ინვესტირების დაწყება არც რთული პროცედურაა და არც განსაკუთრებულ ცოდნასა და თანხებს საჭიროებს.ვაჭრობის დასაწყებად საინვესტიციო ანგარიში დაგჭირდება, რომლის გახსნასაც თიბისის მობაილბანკის ინვესტიციების პლატფორმაზე 1 წუთზე ნაკლებ დროში შეძლებ, თან უფასოდ. თანხის შეტანა-გატანა და ვაჭრობაც ყოველგვარი საკომისიოს გარეშე შეგიძლია, რაც ინვესტირების დაწყებას კიდევ უფრო მარტივს და ხელმისაწვდომს ხდის.ჩაერთე კამპანიაში - სცადე, რას კარგავ? - https://tbconline.ge/MB/INV
1764834023
მოზარდებისთვის ფინანსურ თემაზე შექმნილი თეატრალური წარმოდგენა „თამაშობანასთან“ ერთად შეიქმნა და მიზნად ისახავს დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეების ცოდნის ამაღლებას ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებზე, როგორებიცაა: დაზოგვა, მეწარმეობა, ფინანსური მიზნები და ფინანსური უსაფრთხოება"წინ და წინ: ფინანსობანა" პირველი ქართული საბავშვო ინტერაქციული სპექტაკლის III-VI კლასების მოსწავლეებისათვის და ფინანსური განათლების შესახებ მოზარდების ცნობიერების ამაღლებას ისახავს მიზნად. თეატრალური წარმოდგენები სულ საქართველოს 7 ქალაქში ჩატარდა და მას 1000-ზე მეტი მოსწავლე დაესწრო.სპექტაკლი საქართველოს ეროვნული ბანკის ფინანსური განათლების პლატფორმა „ფინედუს” ორგანიზებით, პარტნიორი ორგანიზაციების მხარდაჭერით, კომპანია „თამაშობანასთან” ერთად შეიქმნა.
1764833643
მონაწილეებს გალტ & თაგარტის ონლაინ სავაჭრო პლატფორმაზე trader.ge რეალურ საინვესტიციო პროცესებში ჩართვისა და საკუთარი სტრატეგიების გამოცდის შესაძლებლობა მიეცათ. მონაწილეები მინიმუმ $500-ის საწყისი კაპიტალით ასპარეზობდნენ, ხოლო ჩემპიონატის მთავარი მიზანი ყველაზე მაღალი პროცენტული მოგების მიღწევა იყო.საუკეთესო სამეულში მოხვდნენ მონაწილეები, რომლებმაც შემდეგი შედეგი დააფიქსირეს:I ადგილი – +113.4%II ადგილი – +78.1%III ადგილი – +25.8%გამარჯვებულებმა საერთო $20,000-იანი საპრიზო ფონდიდან შესაბამისი პრიზები მიიღეს:I ადგილის მფლობელმა – $10,000;II – $5,000;III – $3,000;ხოლო ორი ყველაზე აქტიური თრეიდერი $1,000-ით დაჯილდოვდა.„თრეიდინგის ჩემპიონატი იქცა კარგ შესაძლებლობად ყველასთვის, ვისაც საერთაშორისო საფონდო ბირჟებზე საკუთარი შესაძლებლობების გამოცდა სურდა. trader.ge კი არის პლატფორმა, რომელიც სრულად მორგებულია ინვესტორების საჭიროებებზე და მომხმარებლებს გლობალურ ფინანსურ ბაზრებზე ვაჭრობის რეალურ გამოცდილებას აძლევს. მოხარული ვართ, რომ ჩემპიონატის მიმართ დიდი ინტერესი გაჩნდა. ჩვენ მომავალშიც არაერთ საინტერესო პროექტს შევთავაზებთ მომხმარებლებს“, – განაცხადა დავით ნიშნიანიძემ, გალტ & თაგარტის საბროკერო დეპარტამენტის დირექტორმა.გალტ & თაგარტის ონლაინ სავაჭრო პლატფორმისა და საბროკერო სერვისების შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ბმულს. https://galtandtaggart.com/
1764772740
4 დეკემბერს, 17:00 საათზე, რუსთაველის თეატრში აქსელერაციის პროგრამის შემაჯამებელი ღონისძიება - Demo Day გაიმართება, რომლის ფარგლებშიც, მონაწილეებს შესაძლებლობა ექნებათ, ინვესტორებსა და ფართო აუდიტორიას საკუთარი სტარტაპები გააცნონ.Demo Day-ზე აუდიტორიის წინაშე 8 ქვეყნის 12 განსხვავებული პროფილის სტარტაპი წარდგება - AI-ზე დაფუძნებული ჯანდაცვის სტარტაპიდან, გაყიდვების ავტომატიზაციის, საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების, პროკურმენტისა თუ მოდის მიმართულებით.ამასთან, ღონისძიების ფარგლებში, დამსწრეებს შესაძლებლობა ექნებათ, მოუსმინონ დამფუძნებლების, გლობალური ინვესტორების პრეზენტაციებსა და შოუქეისებს, რომელთა ძირითადი ყურადღების ცენტრი ხელოვნური ინტელექტი და გლობალური ტექნოლოგიების მომავლის ჩამოყალიბებაზე მისი ზეგავლენა იქნება.Demo Day-ზე აუდიტორიას საკუთარ სტარტაპებს გააცნობენ:AdMagica.aiხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული ხელსაწყო, რომელიც ეხმარება ელ. კომერციის ბრენდებს, რამდენიმე წამში შექმნან ეფექტური სარეკლამო ვიზუალები რეალურ დროში არსებულ Meta Ads-ის მონაცემებსა და კრეატიულ ჩარჩოებზე დაყრდნობით. ხელსაწყო ანაცვლებს გრაფიკული დიზაინერსა და ციფრულ მარკეტოლოგს, პარალელურად კი ახდენს სარეკლამო ვიზუალების ოპტიმიზაციას კონვერსიისთვის.AdsmomAdsmom ხელოვნურ ინტელექტზე დაყრდნობით შექმნილი ad intelligence პლატფორმაა, რომელიც შესაძლებლობას აძლევს მომხმარებლებს, აკონტროლონ, შეადარონ და გააანალიზონ ნებისმიერი კონკურენტის Meta რეკლამები რეალურ დროში.Callsy AICallsy პირველი AI გაყიდვების აგენტია, რომელიც ელ. კომერციის პლატფორმებზე დაუმთავრებელი შესყიდვების აღსადგენად შეიქმნა და ის რეალურ დროში ხმის ავტომატიზაციას იყენებს. Callsy პერსონალიზებული სატელეფონო ზარით ავტომატურად უკავშირდება მომხმარებლებს და დაუმთავრებელ შესყიდვებს, გაყიდვებად აქცევს.DataCallDataCall მცირე და საშუალო ზომის კერძო კლინიკებისთვის სატელეფონო ოპერაციების ავტომატიზაციას ახდენსDefect aiAI სამედიცინო აუდიტის სისტემა, რომელიც ამოწმებს ჩანაწერებს, ეხმარება კლინიკებს სადაზღვევო კომპანიების მიერ უარყოფილი ან არანაზღაურებული მოთხოვნების 90%-მდე შემცირებაში და აუმჯობესებს მომსახურების ხარისხს უახლესი კლინიკური პროტოკოლებისა და რეკომენდაციების საფუძველზე.FashionLabხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით, ცვლიან ფოტოგადაღებას მოდის ინდუსტრიაში - ხდიან მას უფრო სწრაფს, ხელმისაწვდომს, ინკლუზიურს და ოპტიმიზებულს, რაც ზრდის გაყიდვებს და ამცირებს დანახარჯებს.Talk Labsხელოვნური ინტელექტის ხმოვანი სიმულაციები, რომელიც იძლევა მომხმარებლების მხარდამჭერი პერსონალის გადამზადების შესაძლებლობას.Neolinkხელოვნურ ინტელექტზე დაყრდნობით შექმნილი No-Code შესყიდვების პლატფორმაა.Quantum Neuron, IncQuantum Neuron არის Workforce-as-a-Service პლატფორმა, სადაც Persona მენეჯერი რამდენიმე AI პერსონას მართავს, რომლებიც WhatsApp-ის, Instagram-ის, ელ. ფოსტის და ხმოვანი სერვისის საშუალებით სთავაზობენ პროდუქციას მომხმარებლებს, მხარდაჭერას უწევენ მათ, რითაც 48-72 საათში ქმნიან ხელშესახებ ბიზნეს შედეგებს.RebookifyRebookify ტურისტულ სააგენტოებს ეხმარება, გაზარდონ მოგება, სასტუმროების რეზერვაციების უფრო იაფიან ალტერნატივებზე გადაჯავშნით.Spotwiseეს არის AI გაყიდვების აგენტი, რომელიც კონკურენტების რეკლამების მონიტორინგს რეალურ დროში ახორციელებს და აქცევს მათ მოგებად.StackboosterStackbooster-ი ავტონომიური AI სკეილინგის დახმარებით, ზრდის ქლაუდის ეფექტურობას. 60%+-ით ამცირებს ხარჯებს და აუმჯობესებს აპლიკაციის ეფექტურობას.ინფორმაციისთვის, 500 Global in Eurasia-ს ფარგლებში, შერჩეული მონაწილეები 12-კვირიან აქსელერაციის პროგრამას გადიან, რომელსაც მსოფლიო დონის ექსპერტები უძღვებიან; ინტენსიური გადამზადების პროგრამის ფარგლებში მონაწილეები იძენენ როგორც თეორიულ ცოდნას, ასევე პრაქტიკულ გამოცდილებას; იზიარებენ საჭირო ექსპერტიზას და ამყარებენ ახალ კავშირებს, რაც მათ სწრაფი ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობას აძლევს.500 Global in Eurasia საქართველოში 2020 წლიდან 500 Global-ის მიერ, საქართველოს ბანკთან და საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოსთან (GITA) თანამშრომლობით ხორციელდება. 2022 წელს ორგანიზაციებს შორის გაფორმდა ოთხწლიანი თანამშრომლობის ხელშეკრულება, რომლის ფარგლებშიც, ინტენსიური გადამზადების კურსი საქართველოში წელიწადში ორჯერ იმართება.მასში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ სტარტაპებს აღმოსავლეთ ევროპის, კავკასიის და ცენტრალური აზიის ქვეყნებიდან, რომლებსაც აქვთ სურვილი, მიიღონ ცოდნა დარგის ექსპერტებისგან და მოახდინონ ბაზარზე სწრაფი მასშტაბირება. ინიციატივის ფარგლებში, უკვე გადამზადდა 10 ქვეყნის 80-ზე მეტი სტარტაპი.
პრორუსული ტელეკომპანია "სეზონი" იხურება
1763753240
დიუშენით დაავადებული ბავშვების მშობლები პრემიერ-მინისტრთან შეხვედრას ითხოვენ
1764678475
BBC - პროევროპული აქციების დასაშლელად I მსოფლიო ომის დროინდელი ქიმიური ნივთიერება გამოიყენეს
1764577176
Axios-მა 28-პუნქტიანი სამშვიდობო გეგმის სრული ტექსტი გამოაქვეყნა
1763709490
შსს ქუთაისში მომხდარ მკვლელობასთან დაკავშირებით განცხადებას ავრცელებს
1764523400
